Tuesday, May 8

es akkor hat portfolio

szoval kellett nehany kep ami fergeteges rajzkeszsegemrol arulokodik, meg nehany highly personal sajat idea. szerintem azert nem vettek fel mert 1. rajzkeszseg a beka segge alatt, mondjuk ok nem tudjak mennyit fejlodott harom-negy honap alatt amiota sarahval tanulok. 2. egy kicsit naiv munkak. az nyilvan az en hibam, hogy az en es anyukam viszonyanak elemzese hmm, hat gyerek cipoben jar, de ez nekem nagyon sokat jelent es segit a problemaim megoldasaban es azt hiszem, hogy ez a tema nekem sokaig maradni fog es idovel biztosan teljesebb lesz, de mar ez is nagy lepes a reszemrol, nyilvan egy felveteli nem pszichoanalizis es nem varhatom toluk, hogy kiszopjak a kisujukbol hogy ehhez nekem mekkora batorsag kell. (bocsanat attol aki ezt nem erti, igazabol ez a problema nem ennek a blognak a temaja)
es van meg egy simon-autista vonulat, ok ez is naiv talan kicsit tul szajbaragos. de az alapfelallas meg mindig all, nagyon buszke vagyok magamra... es nagyon varom a velemenyeket! (palko, laci?)
ja es meg annyi h ez kevesebb mint a fele, kb randomszeru a valogatas. es meg az is, hogy annyira szarul vannak befotozva/beszkennelve, hogy pl a mozaikbol szinte semmi sem latszik, eletben sokkal jobb, a kreta almak meg kifejezetten kukik lettek.
















































































































































5 comments:

brbx said...

Megerősítette korábbi véleményemet: nagyon hangulatosak a képei!! szeretem nézegetni őket.

brbx said...

a szakmai értékelést nem tőlem várta, igaz?!

althea said...

hú, nagyon jók bébi, semmiképp ne hagyd abba a rajzolást! és felismertem ám az anyukád ruháit, sallalla :)

Haggis McMutton said...

Szerintem nagyon jók ám ezek a képek! Kéretik még felrakni többet!!!

iszting said...

...meg anyukadat, vagy nem? a kepeken a teremben? nekem azok a szurke vonal-rajzok (noi testek) is nagy kedvenceim.