Monday, May 7

ilyenek vannak

1. kurva nagy herpesz nott a szamra
2. levagattam a hajam, csak kicsit a vegebol egyenesre, meg otthon ad hoc a nagynemek meletti fodraszatban mielott visszajottunk, egyre rosszkedvubb vagyok miatta, persze a csucs rogton vagas utan volt mert kihuzta ugy hogy kifele alljon, pont mint bombera krisztinanak, jo mi? impulzivnak lenni tobbszor nem jo mint jo....
3. ma voltam eloszor dolgozni ket honap utan!!!!
4. tegnap este bekreppeltuk egymas hajat judeval, megrokonyitoen trefas megoldas, foleg huden, meg az en hajam sokkal erosebb es nem is vette be annyira meg hamarabb ki is rugta.
5. tegnap voltam eletem legundoritobb uszodajaban, nem akarom csokkenteni a nezettseget azzal, hogy elmeselem milyen volt.
6. olyan durva taxis vitt ki minket a repterre, hogy azt hittuk meg fogunk halni, 100 ala veletlenul sem ment es 16-bol 13 perc alatt repteren voltunk.
7. tyo egy igazi ontudatos allampolgar, reggel fel 5-kor dudoraszva irt meg egy panaszlevelet a repteren a taxisrol (a ceg a repterrel van kapcsolatban) meg a bunko utlevel ellenorzokrol.

No comments: