Sunday, April 22

koffer


a lakotars, igazabol kofi csak en hivom a hata mogott koffernak, hasra kell esni olyan vicces vagyok, mi? o az en szemuvegemben en meg egy baratjaeban. nagyon kis cuki csomo helyre hiv minket, itt pl hudeval meg az o pajtiival voltunk piknik utan sorozni. es meg az is jo h van humora meg, hogy irto figyelmes es udvarias es elegge csondes is, marmint alaptermeszetileg. es mivel soha sincs itthon, olyan vele egyutt elni mintha egy jopajtasnak lenne kulcsa a lakashoz aki neha jon es itt alszik. igy par honap utan mar batran allithatom, hogy szerencsesek vagyunk.

14 comments:

iszting said...

most jottem ra, h kofi annan-nak es az onok lakotarsanak ugyanaz a keresztneve! (jo, belatom, nem nagy felfedezes, de az en agykapacitasommal mar ennek is orulok) jo fizimiskaja van amugy!
es mint mar emlitettem levelben, nem megy a kommenteles (es nem, en sem tom megmagyarazni, miert), de legalabb megprobaltam:-)
jertek, varuuuuuunk!

mina harper said...

:)

amugy meg azt akartam mondani kofferrol, ami amugy talan a legfontosabb szamomra az egyutlakas szempontbol, hogy nem lany, ill nem lanyos tipus, igy megmarad nekem a lakas csinositgatasa, a hova milyen kepet, es az amugy is milyen rendben legyenek a fuszerek meg ilyesmi, ami nekem eleg fontos. o altalaban eszre sem veszi ha tortenik valami ujitas es ha felhivom ra a figyelmet (mindig) akkor elismeroen bologat es minden cool. peldaul nagy eloszeretettel dekoralom az ajtajat es meg ezt is komalja. es mivel o mindig csatangol valahol (=hajtja a csajokat) mi kicsit olyanok is vagyunk mint a nagyszulei, szoktam is vele trefalni, hogy biztos ugy erzi kifogta a fonyeremenyt hogy igy osszekoltozhetett a nagyszuleivel. es ha este idoben hazajon atlag hetente 2-3szor akkor mar magatol mondja, hogy mi volt az ebed, es tudja hogy orulok ha egeszsegeset evett:)
szoval tenyleg nagyon jol elvagyunk, mint egy kis csalad! mi es az unokank!

Virtualista said...

Azért nehogy valamelyik este megpróbáld a levegőbe dobálni a kisunokádat. ;))))
szombatotok nagyon be van már osztva? Mert még itthon leszünk, sőt ha minden igaz még vasárnap délután is, bár az már pakolós lesz, de látogatókat szívesen látunk. hivj majd, jó? pussz

mina harper said...

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!juj de nagyon jo lenne latni blankat es a szuloket!!!
hat az van h szombaton ejszaka erkezunk, szal szombat gyakorlatilag nincs is:( vasarnap viszont mindent megprobalunk!!! hivom!!

althea said...

télleg béb, akkor a vasárnap inkább este lenne jó? csak hogy mikorra csődítsem a népeket hozzánk.

mina harper said...

hat en ugy gondoltam, h blankaekhoz olyan 3-4 fele mennenk nagyon gyors vizitre, hogy ne zavarogjunk sokat meg h mehessenek bekeben becsbe a merklikek, ez milyen dora??
es akkor utana mennenk onokhoz sara, na???
(persze a vasarnap lenne az a nap amikor anyukammal lennek....)
jujjujujujujujuj!!! nem is mondom tovabb!

Virtualista said...

nekunk okes, juheeeeeee

althea said...

akkor ne vasárnap legyen? már össze van szedve a társaság, csak egy időpontot kell mondanom. egyébként 17:55-kor gilmore girls van,esetleg aköré is szervezhetnénk, ugye barbara? ;) (persze fel is tudom ám venni vidijóra.)

mina harper said...

de vasarnap jooo!! 17:55-re ott vagyunk:)
lehetne esetleg kerni, h huko is ott legyen??

mina harper said...

ja amugy ugy nez ki a menet, hogy hetfon balazs szuleivel szinhazba megyunk oszt siofokra veluk ahol szerdaig maradunk (meg kell csinaltatni tyo jogsijat). nekem meg be kell idozitenem a nagynenemeket, es iden tenyleg nem csak ot percre. a maradek idoben meg mindent bele!!!!

althea said...

huko naná :)

brbx said...

Gilmore girls-re, naná! ;))
Hurrá-hurrá! :)))

Virtualista said...

koszia a latogatast, teletubbies konyv nagy slager most lulonal, es mar en is tudom melyik babu kicsoda, Po a kedvencem. merklik meg le akarta nyulni a neszeszeremet, szep kis dolog, hatgyogyszereket tartok benne, remelem lesz majd jobb sorsa is. ezer csok es kartacs

brbx said...

megérkeztek-megérkeztek!!! :)
én meg a főnököm szobájában ültem és megbeszéltem, mikor írhatott az msn-n :((
Örülök, hogy épségben hazaértek! Remélem most alszik egy nagyot épp!
csók¤B