Saturday, April 21

angol tv

en tenyleg nem vagyok nagy teves! regen persze asszem az voltam, de mar eleg regota nem vagyok. pl a hatter tevezest elegge utalom, persze ha mas nez valamit es en inkabb mast csinalnek az nem zavar, de az hogy en magamtol bekapcsoljam, hogy csak ugy menjen, brrr. filmetnezni szeretek. azert ebben a hat hetben egy kicsivel tobbet teveztem mint altalaban szoktam, es amugy is van nehany kedvencem

alex zane, pop world. szombat vasarnap de. nagyon mulatsagos zene musor.











dame edna. talk show hazigazda...















fiona bruce, kedvenc hirado bemondom, hmm milyen hangja van!












richard hammond, autos musor, megdobbento hogy ilyen jo lehet gy autos musor es az elso perctol az utolsoig lekot, pedig kicsit sem erdekelnek az autok se a musor alatt se utana nem erzem magamat kozelebb a temahoz, a musor megis remek.















stephen merchant, ricky g. tarsiroja es az extrasban szerepel is hihetetlenul zsenialis alak.















es persze maga ricky gervais!

1 comment:

brbx said...

Ez most nekem egy kicsit olyan volt, mint mikor külföldön nyaraltunk a szüleimmel gyerekkoromban, és az öcsémmel elkezdtünk vadul tvzni, azzal a céllal, hogy feltérképezzük és azonnal véleményt is alkossunk az adott ország tv-kultúrájáról, illetve magáról az országról. Nagyon szerettem ezt a játékot. El is kapott most hirtelen ez a hangulat. köszi :))