Saturday, May 5

olyan jo volt

az egesz olyan jo volt!!! nagyon koszonjuk mindenkitol!
csak akkor akartam bogni amikor valosagban lattam es ereztem a fantasztikus harmoniat es csodat dora es blanka kozott, ha laci is ott lett volna akkor biztosan nem tudom visszatartani meghatodos oromkonnyeimet. es akkor is nagyon nehez volt amikor saraeknal akarhova neztem csak olyan embereket lattam akiket mind olyan nagyon szeretek es tisztelek, es annyira hihetetlenul jo es kicsit felfoghatatlan is volt, hogy ha ragondolok meg mindig gomboc lesz a torkomban. es akkor is nagyon kellett kuzdenem a konnyekkel amikor a gyonyoru kis unokahugunkat lathattunk, aki teljesen ertheto modon nem ismer meg minket es kicsit talan fel is tolunk, de ez a mi hibank, miert vagyunk ilyen messze! nagyon szomoru volt szembesulni ezzel, persze tudtam en ezt mindig, de akkor is. es akkor is nehez volt visszatartani amikor balazs mamaja megmutatta honnan fujta le a szel es lattam mekkorat esett es ohatatlanul belegondoltam, hogy ez akar sokkal sulyosabb is lehetett volna mint nehany honap fajdogalas es lila folt. es akkor is alig birtam visszatartani amikor a nagynenem azt meselte a nagybatyamrol (ok a legkozelebbi es egyben egyetlen rokonaim, (anyukam es bro utan) meg az unoka testverem, mi egy hattagu csalad vagyunk), hogy mennyire megoregedett. azert is nagyon banatos vagyok, hogy nem is tudtunk talakozni, mert o nem tudott feljonni a telekrol mindenfele munkak miatt, nekunk meg nem volt idonk lemenni. nem vagyok hajlando elfogadni, hogy megoregedjenek a hozzamtartozok. anyukam is olyan pici lett es annyit dolgozik, minden olyan igazsagtalan...
es akkor is nagyon kellett kuzdeni a konnyekkel amikor lattam eszter nevet nyomtatasban, es palko munkait eloben, en olyan nagyon buszke vagyok!
es persze bucsuzkodni meg mindig nem megy, es asszem egyre jobban utalok is.
szoval az egesz nagyon jo volt KOSZONJUK! es remelem minnel hamarabb ujra!

3 comments:

iszting said...

mienk a orom, je-je-je.
nagyon elveztem az onnel valo beszelgetest, meg a rovid margitsziget-szeanszot, ugye jonnek mondjuk nyar vegen? ugye? olyan keves volt ez igy!
remelem, tyonak jol sikerult a spanyolvizsgaja, maganak meg soksok drukk a holnapi munkakezdeshez, majd szamoljon be!pupi:i

brbx said...

Nagyon-Nagyon... :)))

althea said...

mink is örültünk nagyon :)