Sunday, March 25

torott labbal itthon ulni nagyon tehetetlen erzes. kulonosen, ha ket napra elmegy dolgozni balazs. kulonosen, ha kicsivel kesobb telefonal, hogy az egyik srac csutortokon vacsora utan osszeesett es azota komaban van. kulonosen, ha ezt az embert en is ismertem es szerettem. kulonosen, ha eltelik egy nagyon savanyu delutan, utana egy "mar nem is emlekszem mi volt" esti film, utana egy at nem aludt ejszaka. kulonosen, ha masnap reggel szurke az ido es meg a teraszra sincs kedvem kimenni. kulonosen, ha kora delutan telefonal balazs a korhazbol, hogy a csalad es az orvosok meghoztak a dontest, egy oran belul lekapcsoljak a gepeket.

7 comments:

brbx said...

Nem is értem... nagyon sajnálom :(
Ma biztosan szebb nap lesz!

iszting said...

:-(
csak csatlakozni tudok barbarahoz.

althea said...

jajj :(

althea said...

fel a fejjel Có bébi, nemsokára meglátogatja a húgom, és felvidítja! (bár épp nem tudom, milyen hangulatban van)

Virtualista said...

csak egy buta gyerekdal jut az eszembe, grand old duke of york, he had ten thousand men, he marched them up to the top of the hill, and he marched them down again.... raadasul forditva kell erteni, szoval innen mar csak folfele vezet...fel a fejjel

brbx said...

zépen kérem Bea, ne tünjön el megint!! Hol van? Mi van magával? Hogy van a lába? Jó kedve van már? Nagyon szeretném tudni!!

mina harper said...

itt vagyok am! bocsanat, csak valamiert megint atmentem csendes uzemmodba, magam sem ertem, hogy van ez. lehet az van, h tul sok mindent akarok mondani, es inkabb semmit sem. meg pl egy csomoszor volt a heten, h a commentjeimet, vagy a rendszer nem engedte fol, vagy en toroltem ki, vagy nem kuldtem el, nem tudom mi van. nem apatia, nem! csak valahogy hulye vagyok, es nem tudom megmagyarazni. bocsanat