Wednesday, March 21

kepi bizonyitek





8 comments:

iszting said...

juj, uaaaa, hu, uuuuuuuuuu, te, bea, te nagyon bokara hizol, most nagyon elengedted magad, kicsit le kene dolgozni ezt a felesleget.
nade komolyra forditva a szot: nagyon ijeszto, maga tenyleg hos, es olvastam a hazajutos sztorit is, brrrrrrrrrrrrr.
(azon meg mekkorat nevettem, h "menjunk valahova es vegyunk valamit":-) es ez tenyleg annyira illik magahoz, ha ki kellene talalni, h baratnoim kozul ki mondta ezt gyerekkoraban, hat, bizton rad szavaznek:-)
meg akartam mast is irni, de most nem jut eszembe, ejnye, hat majd meg visszaterek.

althea said...

jujj, buciboka, hát nem szép látvány, remélem, hamar megggyógyul. és a másik bokája (ő a nemecsek?) milyen ki ványadtnak tűnik mellette :). nade az első kép az régebbi ugye?

iszting said...

juj, bea, hat boldog nevnapot, jut eszembe!!!:-))))

brbx said...

Igen-igen! Én is láttam naptárban! Boldog Névnapot!:)

mina harper said...

koszonom! koszonom! beata nap van am, amugy nevnap hulyeseg, de nekem kiskioromban azert jelentett sokat (leven ikertestverseg) mert ez volt csak az "en" unnepem a csaladban. es azert ilyenkor mindig kell arra gondolnom, hogy kitoltak velem a szuleim ezzel a szigoru-csunya nevvel. es azt is gondolom, hogy ebben a korban ez mar elegge nem kene, hogy izgasson, asszem a legtobb ember ovis koraban kinovi. na mindegy.
bokarol az osszes kep egy idoben keszult mar a korhazba felvetel utan, majd korhazi kalandot is nemsokara megirom! es igen vanyadt am vilaghiruen szep bokam nemecsek. aki azert is szerencsetlen, mert neha a gipszes boka tul meglendul es behuz egyet a szegeny nemecseknek.

iszting said...

olyan vicces ez a nemecsek-boka ugy, annyiszor folnevetek, nem lehetne valahogy geréb-et is bevonni a muriba? tyotyoboka? vagy az az ács feri?
bea nev nem csunya, ne aggodjek, nem mondom, h a kedvenc nevem objektive, de nekem most mar ugyis mindig maga fog rola eszembe jutni, ugyhogy...:-)
amugy bizonyos szempontbol jobb is, mint eszter, sara es hasonlo, intellektuellkedo szuloktol szarmazo verziok(zsofi. reka., und so weiter), amiktol nyuzsog a korosztalyunk. hogy telnek a napok? pihen? olvas? tvzik? log a vilaghalon? irjon valamit!

althea said...

bea sztem sem rossz név, persze jobban szeretem, mint a beátát, nem is bírnám így szólítani :). én meg majdnem eszter lettem ám, de én valahogy nem ismerek olyan sok sárát a korosztályunkból, sőt, sztem az eszter sem volt olyan dömpingnév mint mondjuk az andrea, adrienn, ilyesmik. a héber neveket egyébként nagyon szeretem, pl. ha lesz lányom, muszáj lesz ráhelnek lennie.

brbx said...

Én szeretem a nevét! :) Sőt, ha a teljes nevére gondolok, mindig eszembe jut egy általam nagyra tartott dnb dj lány: beata positiva, és akkor mindig mosolyogva gondolok Önre, hiszem milyen igaz :)) szóval a beáta nem minden esetben szigorú ám. tud igazi kedves név lenni!