Wednesday, July 19

fel vagyok buzditva!

igen, onok mind olyan kedvesen es megertoen allnak az en lustasagom melle, teljesen meg vagyok hatva! es fel is buzdulva, duaaaa! amugy ma mindenre felmentes a 1911-es rekordot dontogeto majdnem 38-fok. ezert most jol meg is gyoztuk magunkat judeval msn-en hogy inkabb meg moziba se mennyunk, hanem inkabb jon, hos aldozataert cserebe, marmint h atutazik a kibaszott meleg varoson, en vacsit igertem meg pimm's meg egy jo kis woody allen film, es mi kell meg! classic style lusta este, duaaa!
es tudjak mi van ma? haha, jubilalunk! pont egy eve vagyunk londonban! ezert nem is lehetett h ne talalkozzunk kicsit tyoval, en hal 'istennek (vagy nem) nem tudtam aludni az ejjel, mert (ezt mar biztosan emlitettem) michaela es kozottem bebifon-os kapcsolat van ejszaka, az o rohamai miatt, szegeny meg van fazva igy vegigkohogte a fulembe az egesz iccakat. szoval emiatt el tudtam jonni nehany oraval hamarabb, szoval volt parkban randi es tyo hozott gyumolcsoket es olvasott nekem harry pottert, hmmmm! (es akkor mar csak holnap ilyenkorig kell kibirni trallala)
hat most lehet nem tartok azert evertekelo beszedet, mert szaladok vasarolni, csak annyit, hogy: jo ev volt koszonjuk! buszkek vagyunk magunkra! hajra magyarorszag!

10 comments:

brbx said...

Gratulálok! Gratulálok! Csupa szép és kedves emlék, ugye-ugye? Említette tegnap Tyo msn-en. Nosztalgiáztam is a hírre blogjuk fotóinak végignézegetésével :))

mina harper said...

jee, hat sok emlek mindenkeppen, po caffe nerot annyira nem a szepek koze sorolom, de mindent egybeveve nagyon buszke vagyok, h egy ev alatt ennyit sikerult es igy es egyaltalan.
amugy meg commenteltem egyet az elozo posthoz is.

iszting said...

:-D en is gratulalok az evfordulohoz! sztem is nagyon jol csinaltak az elmult evet!

gyumolcs-felolvasas kombo pedig nagyon jol hangzik!

moncsi said...

száguldoznak itt az évek, kérem szépen.
hajrá: londonig elér a hazai politika szele? :-)

arcsi said...

en is csatlakozom, es buszke is vagyok magukra. itt is kozel 40 fok van nem is tudom mi kell meg, hogy nalunk is legyen szieszta....ha lenne akkor az ember nem kerülne kinos helyzetekbe az irodaba, mint felhuzott szoknya a ventilator elott és egy lopakodo kockafejucsillagaszprogramozo talalkozasa, hogy ezek milyen csendbe járnak:-)

mina harper said...

ejjjjjjen draga agi, vegre!!! ugy orulok h bekapcsolodott!!! mar nagyon hanyzott innen nekem, es most ugy orulok!!!! duaaaaa

arcsi said...

legyen konyv a blogjukbol..http://www.dft.hu/iroakademia.hu/index.php?lap=doc/doc&dok_id=155

moncsi said...

új postra buzdítok!!!

Salamonz said...

igen-igen moni, ma mar egyszer el is kezdtem, jon jon, erzem a buzditast!

Virtualista said...

No nézd csak, mindenhova óriási kommenteket ír - ez semmiképpen sem baj! -, egy postra meg csak nem tudja rászánni magát, kérem kapja össze magát Bea, merbajlesz! ;))