Tuesday, July 18

mar megint egy olyan reggel

ja szoval kezd elegem lenni ezekbol a holt idokbol, egyre kenyelmetlenebb kezd lenni ez a beosztasos moka, illetve talan ugy jobb h valojaban nem lehet hozzaszokni. tyo elment, en du megyek ott alszok, o holnap alszik ott szoval csutortok estig megint nem talalkozunk, hat ehhez nem lehet hozzaszokni! kicsit mindig megszakad a szivem amikor elvallunk, nem vagyok egy konnyen bucsuzkodo tipus, es szamolom az orakat (igen pont mint egy romanaban), hogy mikor latom ujra, es ezt a mokat hetente eljatszuk min egyszer... ilyenkor persze csak arra gondolok, milyen jo lesz ujra talalkozni, es h milyen szerencsesek vagyunk mind a ketten, hogy van mit ilyen nagyon varni, meg izgulni, es majd ket es fel nap mulva ujra dobogo szivvel a masik elott allni.... grrrrrr meg ket es fel nap....
es meg abbol is elegem van, es legpraktikusabban ezt is a beosztasokra kenem, h mar megint honapok ota nem irtam egy levelet sem meg e-mailt sem meg meg lapot is alig, es talan akiknek legjobban kene azoknak meg egyaltalan nem. pedig csak rajtam mulik, csak rajtam mulik es megsem irok. de valahogy most abba nem tudok megsem belenyugodni, hogy renate, janet vagy anna (ok pl akik biztosan soha sem olvassak ezt) ugy eltavolodjanak mint barbara, a francia baratnom, akivel mar evek ota megszakadt a kapcsolat, pedig o meg tavaly is hivott, es en is olyan nagyon sokat gondolok ra... ugy szeretnek olyan lenni aki meg is teszi amit tervez, nem halogat, nem szuttyog megcsinalja es kesz. (es most persze nem csak a levelirasra gondolok...)
no de a lenyeg, itt van huko, es egyenes a haja, es ez eletben nekem sokkal jobban bejon mint a kepeken kicsit sem damas, hanem igazan termeszetes (-nek tunik) es a lofarok vegen van egy kis olivia newton-john-s hullam es nagyon szepen kiemeli huko arcat aki amugy is csoda csinos. (mar megint omlengek, neki is vegigomlengtem a tegnap estet, h milyen jo volt otthon, es mindenki milyen gyonyoru es okos es egyaltalan, nana h itt a pms...) az meg kulon kutya jo, h most eloszor van ugy itt huko h mind a ketten szabadok vagyunk egesz hetvegen (amugy ilyen asszem nem is volt amiota itt dogozunk) es lehet tervezni mindenfelen nagyon-nagyon jopofa programot. es kaptam egy csomo nagyon csini-csajos ajit hukotol, tobbekozott egy gyurut, ami ha lesz kamera (mar vissza sem hoztuk a kis beszarosat bp-rol) mindenkeppen megy mg-re, de annyit elarulhatok h uj kedvenc szuletett!
ja amugy abbol is elegem van, h mar megint lassan del lesz es en pizsamaban ulok, pedig lehetne annyi mindent csinalni (pl uszni menni, vagy futni, vagy postara, vagy olvasni a parkba, vagy barmi) ok ma jo kifogas h ordenare meleg van... monnyuk en szeretem, ugyhogy nincs is kifogas. ez a delelott monnyuk lehet annyiban kulonbozik, hogy cseteles helyett ezt a butasagot irom. hat kerem nezzek el, h ennyi csacskasagot osszehordtam!
mostantol egy ideig csak a salamon csalad archivumabol tudom feljavitani a post minoseget kepekkel (igy legalabb sok papirkep keszul es azokat majd lehet eloben nezegetni!)


ket eve osszel, francis house kirandul.
moire karonoltve enekel tyoval, hatterben simon magaban dudoraszik.









meseszep irorszag, decemberben kirandulas mamammal, de o nincs a kepen.












es meg az is nagyon jo volt duffcarrigben, hogy soha sehova nem mentunk nagy kosar szendvics, gyumolcs, tea, suti stb. nelkul, ha veletlen akkor be kellett ulni valahova, es az is nagyon vicces volt mert a camhilles csapat mindenhol remek feltunest keltett, orulet, hogy mar ez is tobb mint egy eve volt, es talan meg regebbinek is tunik.

renate maggie-vel

8 comments:

srac said...

jol ismerem a halogatos, nem-iros, semmittevos erzest. nekem a punnyadasos idokben az az egyszeru gondolat szokott segiteni, h vmit csinalni mindig jobb mint semmit sem csinalni.

Virtualista said...

Én meg jól ismerem az óraszámolós érzést, persze nekünk csak egy éjszaka marad ki, és az is mindig le van "védve" sms-sel, telefonnal, de akkor is szar dolog egyedül ágyba bújni, és még szarabb egyedül ébredni.
Viszont, akármennyire is úgy tűnik, hogy semmit sem csináltál egész délelőtt, legalább postoltál egy nagyot, hehe. és annak mi meg örülünk, és ha örülünk akkor te is örülj, és akkor az egész világ is.... bocs befejeztem.
Jucónak izenem, míg el nem felejtem, hogy lehet itthon kapni hajegyenesítő hajszárítót, uncsitesóm pont olyan hajjal mint ő, otthon 10 perc alatt simává varázsolja a haját, majd utánanézek mi a neve, mire jön.

iszting said...

nohat. egyreszt tudom am, h nem jo ez a beosztasos munka, de egyreszt, ami foltunt, h most bizonyara a pms szol magabol, masreszt (es ez a fontosabb), h mennyire nagyon szep, h ennyi ev utan meg mindig torkukban dobog a szivuk!...
persze en is ismerem a kulfoldi tartozkodasok miatti rossz erzest es egyedulletet, de nem tom, ha oszinte vagyok, h torokbandobogasos izgulas van-e. marmint volt persze, most osszel is, de akkor masfel honap utan lattam eloszor pudlimat, szoval, h 2 nap nem latas utan lenne-e. ez jopofa sztem, h igy erez!
o, es bea, a halogatast meg ki nem ismeri! hat nem is ember az, en mondom.
en is annyi mindent tudnek csinalni most ezekben a napokban, erre laptop meg baratok kozt...

moncsi said...

egy post az nem semmittevés. ahhoz is kell nagy elszánás :-)

althea said...

fel a fejjel cóbébi, jú vil bít píemesz!
halogatásban én vagyok a miss world kéremszépen, nem hiszem el, hogy maga tud überelni :). és különben is, nyáron lehet halogatni, mert nyáron pihenni kell, és lazítani - majd szeptemberben, ha tyó úgyis egyetemre megy, biztosan te is belelendülsz, addig meg donvöri.

és sztem nem olyan rossz, ha lehet szívdobogva várakozni, én mondom, próbálják elraktározni, hogy milyen is az. (kicsit nem olyan, mint amikor az ember lánya még nem él együtt az áldozattal, és van, hogy pár napig nincs randi, és télleg szívdobogás ezerrel? :)

althea said...

és még annyi, hogy tessék írni bármiről, sokat, én imádom olvasni!

brbx said...

halogatás: mint amikor nem veszel le egy könyvet a polcról, pedig már évek óta kiabál, hogy engem-engem, de te tudod, hogy majd egyszer, a tökéletes időpontban rá kerül a sor. addig mást olvasol, és azt is jó olvasni, annak ellenére, hogy tudod, egyszer úgyis elolvasod... vagy valami ilyesmi...

Salamonz said...

nu meg azert ide is valaszolok.
1. milyen jo h itt van laci, dankudanku!! amugy nagyon tetszik a modszere, ki fogom probalni. (megamugyabb ont laszlo, pl el sem tudom kepzelni hogy semmit csinal, biztos en vagyok korlatolt, de valahogy onhoz ez nem illik es kesz!)
2. ez a hajegyenesites itten valami oruletes mertekben megy, mast ne monnyak sushi aki zsofi anno japan lakotarsa meg anitduaert is rakatott a hajaba, de sutovasa tuti minden lanynak van akinek monnyuk min vallig er a haja, es amiota kopasz vagyok megnagyobb elvezettel vizsgalom idegenek hajat a tomegkozlekedesen, es bizony azt kellet tapasztalnom, h az egyenesre sutott hajak nagyon durvan szet vannak roncsolva (rengeteg ronda toredezett veget lattam brrr) szoval vigyazzon az unokatesod dora nagyon.
3. sacibebi, jol latja kicsit olyan mint amikor meg nem eltunk egyutt, neha ha nagyon szomoru vagyok meg azt is gondolom, ez affele buntetes amiert olyan gyorsan osszekoltoztunk annakidejen, persze h ez butasag. es amugy mar elraktarozassal is probalkoztam, remelem megmarad valami akkorra amikor az en tyokem 75 eves lesz es irto zsembesen morog, hogy hol a papucsa es az ujsagja.
es draga barbara, oooo, kerem ne gondolja am h ilyen szofisztikalt az en lustasagom am!!! (kicsit sem sajnos)