Saturday, April 29

itt van anna juhhe, anna ist hier hura,

es sok jopofa helyen setalunk, es nagyokat eszunk, es mokazunk, es muzeumokat latogatunk, es es beszelgetunk, es biciklizunk, es megint olyan mintha soha el sem valtunk volna!
und wir spazieren an vielen 'scharfen' Platzen und wir essen köstlich und 'kiffen' und wir gehen in Museen und unterhalten uns und wir radeln und es ist, als ob wir uns niemals getrennt haetten!





























ezt pedig kulon tisztelettel a varsanyi-munkacsi csaladnak, papagajok a szabadban, etetovel ellatva! es milyen ducik!

24 comments:

Salamonz said...

ja, es megvan a vilag legdurvabb dolga!! a scientologus kispapaknak szules utan meg kell enniuk az anyamehet!!!!!!!! aaaaaaaaa!!!!!! szerintetek tom megette katei-et? brrrrr

althea said...

nem ette meg, azt mondta - de nekem van egy olyan érzésem, h a legtöbb ilyen "milyen perverziókat gyakorolnak a scientológusok"-dolog csak a sajtó hülyesége. abból gondolom, h amikor kéti még terhes volt, mindenhol azt mondták, h nem szabad majd hangot kiadnia szülés közben, mert a sci. szerint a zajok traumát okoznak a béninek. aztán kiderült, h kéti üvölthet, csak tom meg az eü. személyzet nem :)
na persze attl a sci.lógusok még perverz hülyék sztem.

althea said...

egyébként jók a fotók!

iszting said...

guten tag!
visszatertunk århus-bøl es reggeli helyett rogton itten butaskodok -s megeri, hisz uj post! latom, egy-ket uj szora is megtanitott anna, a kiffen hasznos lehet. s meddig marad? es ø is a szakmaban folytatta tevekenyseget duffcarring ota vagy mast csinal?
nagyon koszi a papagajt, ez ørulet!!! ha jol latom, sandorpapagajrol van szo, de mit kereshet ø egy londoni parkban (egyaltalan parkban v csak az utcan?) es tobben voltak ugyanilyen papik? tobbet nem kerdezek, h legyen idøtok setalni meg kiffen:-) csak annyit mondok, h jo a hajad, bea, alig latszik a valti!
p.s.: nekem semmi nehezsegembe nem kerul elkepzelni, ahugy tom eszi katie mehlepenyet. olyan ariiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

mina harper said...

remelem azert sejti esztikem h tyoke volt aki nemetul birt irni, en ... hm na mindegy el tudja kepzelni! anna szerdaig van itt. amugy marciusig duffcarrigben volt, utana meg egy pajtijat latogatta meg del-afrikaban par hetig, most visszamegy d-be ket hetre elmennek nyaralni maire-val + maggie-vel. de mar beadta a jelentkezeset helyekre, es szeptembertol meg egyetem.
haj meg becsaptt, mert eredetileg sokkal sotetebb volt, kb eredeti hangulat de voltam uszni ez lett belole...

pufi said...

http://index.hu/velvet/celeb/placc60418/

minden, amit a mehlepenyevesrol tudni kell.

scientologusokat en se birom, eljen a kabbala, vagy mi! es eljenek az europaban szabadon elo papagajok, minden varosba kene 1-2, a galambok mar egy kicsit unalmasak. koszi a kepet & jo annazast!

mina harper said...

koszonom az infokat palikam! amugy mi is jol utana neztunk ennek a scientologianak, es olyan trefas egy ugy, hogy kulon blogot erdemelne! amugy az ujszolottet nem szabad megmosni, hanem jol be kell csomagolni es egy egesz napra magarahagyni, na es persze anyatejet sem ihat soha, nyivan hubbard mellfetisiszta is volt.
ja es igen eszti, egesz kis csoport pappert lattunk, csak tomegesen nem akartak pozolni. es persze h parkban, vagy inkabb erdonek mondhato helyen.

Salamonz said...

btw feel free to comment in enlish or deutsch, ANNA IST HIER!

Salamonz said...

tyotyo nagybacsi lett ma este!!!!!!!!! (en meg nagyneni) jeeeeeeeeeeee

iszting said...

juhe, gratulalok! es hogy hijjak a kislanyt?
juco, ez nagyon witzig, ez a comment!:-)
ich wünsche alles gute, too! viel spass and have a nice tag!

althea said...

jeee, bébiboom!

brbx said...
This comment has been removed by a blog administrator.
brbx said...

Gratulálok nagybácsisághoz! mennyi érkező baba. Unokatestvérem is 3 hét múlva mama lesz. Bea, a hajad szuper (bár szerintem a sárga csíkos fehér haj és szupercsini volt...:))

iszting said...

no meg csak annyit,mert ezt meg nem emlitettem, h nagyon kedves arcu figura ez az anna, mondjak meg neki! vagy nem is, inkabb en: anna, du siehst sehr nett aus!
hova valosi?

Virtualista said...

Kedves Nagybácsi és Nagynéni, először is gratulálunk a kisrokonhoz, másodszor is jelentem a pókerparti mellékágán kialakult kismamapartin az angol kismamalapokat bújtuk, hát izgi benne minden, és annyi de annyi szép dolog van benne.

iszting said...

vielen dank! ooooo, ich wollte schon immer einmal nach berlin fahren...eigentlich war ich einmal da, aber nur fur einen tag. das hilft dann nicht so viel, bei einer so grossen stadt, wie berlin.
aber es kommt noch.
pass aufeinander auf (du weisst, bea und balazs sind so gefahrlich, sie machen immer verruckte sachen:-)!) und hab spass!

mina harper said...

halo halo, koszonjuk szepen a gratulaciokat, tovabbitjuk az igazi illetekeseknek! lattunk kepeket, es csoda helyes pofanak tunik ez a bogi, most mar tenyleg alig varjuk a juniust! juhhe! anna ma elment, es ez kicsit szomoru, de mihamarabb megyunk berlinbe,es persze o is jon vissza, meg minden de akkor is kaki volt elbucsuzni ma reggel tole. tovabbi hirek: ma este hazafele egyhuzamban feljottem a kornyek legdurvabb+hosszabb emelkedojen, eddig meg nekivagni sem mertem, es hoppa! es a madarak csicseregnek es szinte meleg van es minden zold es viragszirom esoben jottem szinte vegig hazaig! delutan pedig london legdurvabb helyen jartunk estelle-el: madame tussauds! nagyon feltem es borzongtam, de jopofa volt fotozgatni estelle-t a sok turista kozott.

brbx said...
This comment has been removed by a blog administrator.
brbx said...

utólag jó utat és szép napokat Annának! Berlin szuper hely. kár, hogy csak 2 napot voltam ott egyszer. Egy diakonissza otthonban laktam és közöltem az utaztató tanárral másnap reggel, hogy én maradnék, feladom az ateizmusom és berlini diakonissza leszek.aztán továbbmentünk. Svédországba (másik nagy szerelem...)
és hát bizony: tavasz van!! igazi tavasz van itt is (virágok, nagyon zöld fák, néha eső :))

brbx said...
This comment has been removed by a blog administrator.
brbx said...
This comment has been removed by a blog administrator.
brbx said...

Magyarázkodás: több kommentem kétszer került be. először sopánkodtam, aztán felfedeztem, hogy a tettek mezejére is léphetek, így gyorsan eltávolítottam a dupla kommenteket és a sopánkodást is. szíves elnézésüket kérem! :))

rebeka rokifeller said...

gyertek berlinbe, amig meg en is itt vagyok. amugy mik a tervek? brit utlevel, oroklakas kensingtonban, esetleg h..vmi heathnel?

bea liebe, deine haare ist supercool wie immer.

brbx said...

Gratulálok a hegyre biciklizéshez! komoly elszántságra vall :)