Tuesday, May 9

becs mamaval

jo kis hetveget toltottem a mamammal. ez volt az anyaknapi ajandek iden, jol kitalaltam mi? penteken en odarepultem, o meg jol kivomatozott, es hetfoig nagyon sok szepet lattunk, es sok finomat ettunk es nagyokat setaltunk, es sokat beszelgettunk. es az osztrak ferfiak java bajszos!













medike es beacska




tudja-e valaki miert volt penteken tele a varos feher rozsaval? arra kellett rajonnunk, hogy halottakkal, es konkretan majus 5-vel van kapcsolatban a dolog, de ennel tobb nem ment.






na es sarabebi, ki van a kepen?? mondanom sem kell mennyire megdobbant a szivem az ur es harom szekrenyajtos testore lattan!




hazafele a repulorol lattam a hazunkat, csoda trefas elmeny volt!

21 comments:

iszting said...

tok jo, h folrakott beszamolot, mert mar pont akartam volna nyaggatni, h milyen vot a medineni-randi!:-)es mondja, hol aludtak? egy kellems becsi hotelben?
jo kis hangulatot teremtettel klimt-tel, pona!
es ugye, h bajszosok, es en ugy vettem eszre, h feltunøen soknak PODORT (=hosszu, beallitott, befesult, v hogy mondjak) a bajsza, maganak mik a tapasztalatai?
en nem tom, mi lehet majus 5.-en..

Salamonz said...

pedig onben remenykedtem am nagyon esztikem majus 5-ot illetoen! hmm, lehet soha sem tudom meg, azert meg laciban bizok. igen igen podort bajusz, egeszen fiatal embereken is, agyrem!!! (en azt szeretnem legjobban ha tyoket egy ferecjozsfes pofaszakalra tudnam ravenni) es egy egeszen jopofa szallast foglaltam a prater mellett, meg voltunk elegedve!

brbx said...

micsoda kedves ötlet ez anyák napjára. én a szokásos virágot könyvvel bolondítottam meg :)
ó, az osztrák bajuszos férfiak. egyszer voltunk bécsben egy olyan szállóban, ami tele volt ferencjózsefes festményekkel, ezért hát megértem drága co..., sőt nem is rossz ötlet. pödört bajusz és pofaszakáll minden férfinak! :)

Salamonz said...

igen! igen draga barbara! segitenie kell tyotyot rabeszelni a pofaszakalra!!! magara ugyis hallgat az a fiu!

pufi said...

hi
a csaszarvaros jonak tunik mint mindig, nem rossz kis anyaknapi moka! majus 5re a tippem a II. vh. vege, vagy valami ilyesmi volt, de vegul ezt talaltam (igaz nem kerestem tul sokat):

http://www.remember.org/camps/mauthausen/mau-introduction.html

mina harper said...

jaj de buta vagyok, tyoke is mondta mar h mauthausen-gusen-t szabaditottak fel aznap.... nagyon szegyenkezem! csak mentegetozom, de felrevezetett h a varosban mindenhol feher rozsak voltak lerakva (detenylegmindenhol!), es egyiken lattam egy gyaszszalagot ami 1926-80-volt...
a fiuk okosak!!!!

iszting said...

fuuuu, bea:dze dzurva, h nem tudtuk!:-D
jol nezne ki tyo pofaszakallal, de ki nem, ki nem?? azt kell mondjam h -barbara miatt- elkepzeltem attilat is igy, es bizony, talan ø lenne a legviccesebb!
figy bea, mega zt akartam kerdezni, h de kiiiii van az also kepen? vagy titok es csak a sara tudhatja?

mina harper said...

halo eszti, nem titok csak azt szeretnem ha a sara fejtene meg, oszt ha nem megmondom en! de tudni fogja! igaz bebi?
attila pofaszakallal, igen! igen! igen!

althea said...

jajjjajjjdeszégyellem, nem tudok rájönni :(. középen a zöld pulcsisat kell nézni, ugye? talán ferencjóska? vagy vmelyik arab exkolléga? tisztára úgy néz ki, mint egy kelós arab.
fehér rózsák zseniálisan néznek ki ezen a hálón, nagyon tetszik, mint ahogy a mamás portré is, le sem tudnátok egymást tagadni :)

althea said...

és a bajuszos pasik fú de nem jönnek be nekem :)

brbx said...

:)) megbeszélem az Attilával, bár ő korábban sokszor rémisztgetett azzal, hogy náluk hagyomány a bajusz, ezért neki is folytatni kell a sort egy idő után... huhh
az én papám is bajuszos, úgyhogy talán ... na de hagyjuk ki freudot ebböl a beszélgetésből... :)

brbx said...

ja, egyébként láttam ma a metrón egy nagyon fiatal fiút, komoly fazonírozott bajusszal. ráadásul tornacipőben volt, oldalzsebes nadrágban és baseball sapkában. vicces látvány volt. persze ettől még lehetett osztrák.

althea said...

azért vicces lenne Attila bajusszal - de sztem illene az imidzséhez ;)
freudról csak annyit, hogy kiskoromban, mivel papám szakállas-bajszos, nekem a borotvált arcú pasik nem is voltak pasik. szerencsére azóta ez megváltozott :)

althea said...

fotót egyébként ha nem is fejtettem meg 100%-ig, nagyjából eltaláltam, hogy kelós arab - ő volt a nagyfőnökünk amikor mindketten a turizmusban tapostuk az igát.

mina harper said...

szakallt minden fiunak! es eszti, tessek eldicsekedni, h palko micsoda uttoro a temaban! attilaeknak tenyleg hagyomany a bajusz, szerintem csak ido kerdese barbara, es megorvendeztet atti egy kis bajszival!
szoval a kepen maga semir hamdan, aki egyelegans kavezo teraszan targyalt a becsi kollegakkal, erzem iden sem lesz baj a magyar turista bizniszben!

iszting said...

jaaaaaaaaaaaaaaaa, hat aszittem minimum michael jackson!:-)
bea, nem mertem eløhozakodni pali ezredfordulon novesztett bajszaval, meg aszinnek, kerkedek!:-) de ugy igaz, ahogy ma is tropusi høseg volt daniaban! pali nyaka leegett (lasd: redne(a?)ck)

iszting said...

salamonek, cak azt szeretnem kerni-kerdezni, h nem lehetne-e nasztyat is belinkelni es akkor nem kene mindig beirnom a blogja cimet;-)
meg amugy sem er, h mindenki van, csak pont ø nincs. (asszem, ez nagyon jo erv, biztos megteszi a magaet:-)

mina harper said...

en nem is tudtam h a nasztyanak van blogja.... ejjj! minnya megkerem a szakit! es minnya lesznak kepek 9mm-es hajamrol...

iszting said...

ejnyeeeeee no, ugy remenykedem, h lathatom a 9mm-est meg barcelona eløtt. de mindenkepp rakja fol, mieløtt megnø, pls!
remek, ha folkerul nasztya, eløre is koszonom!

brbx said...

9 mm? kiváncsian várom. meg kell súgjam, az attila nem csak szögletes szemüveget hord, hanem 2 mm-nél tart (ígérem küldöm, amint technikailag megoldható). aztán nehogy megmondja neki, hogy kapott képeket és ha találkozunk, mondja neki, hogy nahát, hogy megváltozott és kacsintson rám :)))

mina harper said...

kep jon nem sokara! jeee barbara, szamithat ram!!