Friday, April 21

haj utoljara

hat, az van, hogy probaltam megbaratkozni ezzel a fehesnek szant hidrogen hajjal, de nem ment. elsosorban azert mert nem feher, legalabbis nem olyan mint amilyet szerettem volna. erre egyertelmuen ravilagitott egy litvan kolleganom, borzasztoan tetszett neki, es meselte neki is ilyen lesz anyaron, ha mar vegre akkor a seggeig er. lehetne meg probalkozni, de azthiszem ezzel nem akarom kitenni a szervezetemet, es amugysem erzem hogy ez ahaj es en harmonikusan mukodunk egyutt. igy vettem egy termeszetes alapanyagokbol osszeallitott sotetszoket, haat meglatjuk mi lesz belole ma estere, remelem eleg sotet lesz es akkor nem lesz akkora szenvedes szepen centinkent megvalni a roncsolt anyagtol, borotvalni mar nem szeretnek, hajat akarok igazit es termeszeteset!
es most termek parade, ilyen meg tan nem volt!


zoldseg csipsz, repa + cekla + edes krumpli + feher repa jami!





















teak, folyamatosan valtozo keszlet a vegtelennek tuno kinalatbol!









palacsinta kiraly!
















majkrem alternativa














ket kanal ebbol+2 dl forro viz+egy gerezd foghagyma+egy kis gyomber+egy kis szaritott gomba















a kutyatej kave a legviccesebb

















ez az egyetlen moso es tisztitoszer marka akik nem kiserleteznek allatokon+ kornyezet barat! (a makacs foltokkal sajnos baja van, es az is elegge kertekony eletmod lenne ha mindent ami pecsetes kidobok, tudom ne egyem le!)

14 comments:

Salamonz said...

utalom ha igy szetcsuszik karmennyit cseszegetem, grrrrr!

Salamonz said...

megjavitottam, mar nincs is ugy szetcsuszva. jhej

iszting said...

no, kerem: megertem en, ha nem tud identifikalodni a hajjal, bar nekem tetszett ( a litvan kolleganøs-eset vicces es ertem, miert riasztotta el.)
mihamarabb kernem az uj szin eredmenyet!! (es a "roncsolt anyag" -kifejezes azt jelenti, h telleg egy ilyen kicsi hajon is latszik, h tonkretette az erøs hidrogen??)
masik: milyen jo kis bio+kornyezettudatos eletet elnek, egesz megirigyeltem magukat. mert otthon am en is hajlok ilyesmire(de ha bedurvulni erzem, leallok, mieløtt fanatizmussa fejlødik), viszont most, h masok latnak el kajaval, valamint kisvarosban elek, ahol nincsenek bioboltok v nem ismerem øket nem annyira van lehetøsegem. de jo magukat figyelni!!
es mondja, akkor maga is tovabbra is vegetarianus? mert gondolom, tyo nem valtott vissza a husevesre, de emlekszem, maga meg kicsit vacillalt ill. mondta, h vannak dolgok, amikre vagyik es hianyolja øket. de akkor mindketten full vegetarianusok? es a hal? es a tojas?
olyan erdekes, h itt a suliban rajtam kivul mindossze egy ember van, aki vegetarianus, es kettønkert føznek kulon kajat(azaz kb. 60, 2 ellen). na, nem mindig tesznek ki magukert (pl.: ures teszta csicseriborsoval:-( ), de azert tobbnyire nem panaszkodhatok.

althea said...

jól belendültél Có, de ennek én nagyon örülök, mert ezekből is megtudom, hogyan éltek :). és az nekem jó.
a matgrlz-ön már írtam, h nekem is teccik ez az organic-szemlélet, de én, azon kívül, h drágának tartom, pl. nem lennék hajlandó feláldozni a folttisztító hatást a környezettudatosságért :). najó, ha lenne választék, talán. meg csomószor nincs is időm elmenni külön boltozni, a közértekben meg sokszor még az sincs, ami kéne, és nemorganic.

és minnyá megyünk tekerni a kritikus tömeggel, gondoljanak ránk, hogy áramolhasson a csí in da vörd. (londonban nincs ilyen? vagy vmi föld-napjás rendezvény? vagy ma dolgoztok?)

Salamonz said...

mennyi kerdes, mennyi megvitatni valo! kezdjuk a hajjal: lehet kicsit felreertheto voltam, mert nem tunik roncsoltnak a hajam egyaltalan, csak azert ez hiaba lett eleg termeszetes hatasu dolog csak nem az igazi hajam szine, en meg arra vagyok, ezert szeretnek mindenkeppen lehetoleg mihamarabb megszabadulni ettol a par centitol.
bio+kornyezettudatos eletmod meg alapelemunk lett, es szerintem ez nem baj ha fanatizmussa valik, en pl neha azon kapom magam h szedem a szemetet az utcan. persze ezzel nem nem azt mondom, hogy aki nem tomi tele a szekrenyeit az ujrafelhasznosithato hulladekkal, vagy durva kemikaliakat enged le a csatornajan az rossz ember, mint ahogy azt sem gondolom, hogy aki eszik hust nalam kevesbe szereti az allatokat. es mar nem kivanok hust enni egyaltalan, halat en igen, tojast+tejet mindketten. bar a halon is erosen gondolkozok egy ideje, mert ha nekem kene kifogni+megolni+feldarabolni tuti nem ennek es igy nem igazsag. de szeretem, es egeszseges.
a foltkerdesben lehet igaza van sara, kulonosen hogy az sem lenne tul zold ha mindenemet kidobnek amit nem tudok kitisztitani, es a penztarcam sem birja, szoval ha nagyon kritikus az eset csalok. abban is igaza van, hogy ezek a termekek joval dragabbak mint barmi mas, ugylatszik mi ezzel flancolunk. biciklis murirol mindenkeppen beszamolni reszletesen, agyon szeretnek ott lenni!

althea said...

egyébként folttisztításhoz legtöbbször nálam a szappan-körömkefe kombó a leghatásosabb, az meg még környezettudatos módszernek is beillik (feltéve, ha kevés vizet használok közben) :).

rebeka rokifeller said...

haho haho, itt roki aus berlin, szoval a sotetbol csak a kepek miatt lepek elo: ti. nalunk is divik a yogi tea, de ezt eloszor annyira nem is fogtam fel, csak elobb utobb feltunt, hogy nem letezik haztartas yogi tea nelkul, sot, meg hazunkhoz kozel talaltam egy yogi tea teazot is. a masik meg az ecover, amivel szinten tele vagyunk mi is, de nem tudtam ezt az allatos dolgot, szoval ezentul maskepp tekintek a kis flakonokra, je. mert amugy gyanus, h eleg kornyezettudatos haztartasban elek, a konyhaban talalhato cuccok nagy resze "bio bio" markaju :)
ja, ami a sargasfeher hajat illeti, nekem kifejezetten tetszett. csok, r

srac said...

[kekec on]
miert baj ha allatokon kiserleteznek?
mert gondolom igy embereken kell...vagy?
[kekec off]

Salamonz said...

hello roki, jo latni, h itt van tobbszor is elolephetne a sotetbol!
wie geht es dir?
kekec, komolyan szeretne valaszt vagy csak heccel? mert szivesen am! szoval a lenyeg, hogy ha nem hasznalnanak ultra durva kemikaliakat nem kene senkin tesztelni. az ember teszteles temma is sok kerdest vonz maga utan, de az ember legalabb maga dont vallalja-e, ugye. nekem van ismerosom aki gyogyszert teszteltet magan allatbarati szeretetbol, tiszteletre melto, de lehet en nem valasztanam. amugy meg biztos on is latott dogivel olyan kepeket amiken leskalpolt feju kutyakat mutanak, es az agyukbol jonnek ki az elktrodak, vagy kifeszitett szemu nyuszikat akiknek a szemukbe mososzert csoppentenek.... hat ez megeri barkinek barmiert? szoval komolyan kerdezte vagy csak csevegett mrs lancester?
huko, jon hajas kep is hamarosan, de pl zsofinak fel sem tunt a valtozas, ezert gondolom eleg termeszetesre sikerunt, bar mintha tegnapi uszoda kicsit vilagositotta volna, ehh.

althea said...

nahát, lebukott Róki, h ő is blogol, és még horgolni is tud!

ehhez a vegyszer-témához én csak annyit, h bizonyos vegyszerekre meg szükség van, tehát nem lehet teljesen kikerülni, még ha talán egy háztartásban valamennyire igen, mert pl. ecettel elég sok mindent meg lehet oldani (na és ha úgy vesszük, az is vegyszer, na de ez már kekeckedés téma), de elég sokmindent meg nem. (pl. nekem a domestos a jobbekezem, még ha kevésszer is használom.) és ugye lehet az is érv, hogy dehát sokszáz évvel ezelőtt is kibírták domestos nélkül, nade akkor meg pl. nem volt akkora kosz.
az állatkísérletekhez meg annyit, h valószínűleg tökre kiborulnék, ha látnám, hogyan bánnak a kísérleti állatokkal, de ha a gyerekem/testvérem/pasim... éppen meghalni készülne vmi durva betegségben, egyáltalán nem érdekelne, hogy kin kísérletezték ki a gyógyszert, amitől meggyógyul.
meg azt is el tudom magamról képzelni, hogy húsz év múlva bármit az arcomra kennék, csak hogy kevésbé legyen ráncos... mondjuk nekem sosem volt állatom, lehet, h ezért, de azt gondolom, h vannak olyan szituk, amikor nem számít, h pl. a "kutya az ember legjobb barátja", mert hát mégiscsak mi vagyunk a tápláléklánc csúcsán. és persze tudomásul veszem, hogy ez nem minden szituban van így, pl. ha bemegyek vmi nagy erdőbe, és ott megeszik egy medve vacsorára, akkor neki van igaza :) meg azt is, hogy megérdemeljük, hogy beledögöljünk mindenféle randa civilizációs betegségbe, meg a saját hülyeségünkbe :)

althea said...

bocsánat a hosszú szónoklatért, szóval có, majd mutassa ám azt a hajat, kíváncsi vagyok rá :)

pufi said...

itt ugy hivjak a mozit, hogy BIOCITY. es csak embereken tesztelik.

Salamonz said...

althea, a gyogyszerkerdesben igaza van, en is hozza akartam tenni ezt, koszonom! de azert lassuk be mas ertekhataron mozog egy rakos kisgyerek elete, mint egy zokni tisztasaga.

Virtualista said...

teljesen off:
BLANKA LEVELET; SOT CSOMAGOT KAPOTT; KOSZONJUK; ES NAGYON HASZNOS TANACSOK VANNAK BENNE; NA MEG BEA MEGJEGYZESEI ES AJANLASAI ;>>
reszletes beszamolo kovetkezik majd kistaskan a csomagrol is, meg a kiscsomagrol is, aki orult modon mocorog es duzzasztja a hasam. ma kilenctol Le Merk 24 oras pokerverseny, szurkoljatok az uramnak, megiscsak az o szulinapjara lett kitalalva, hadd nyerje meg, viszhall