Thursday, November 10

szorgos nepunk gyozni fog!!!

nu hat igen igen kifogasunk a postolasra sok van, pl hogy kakizik a net, meg az is, hogy olyan nagyon gyorsan tortennek az esemenyek, hogy mi is csak kapkodjuk a fejunket es sem egymasra sem magunkra nem jutott idonk az elmult hetekben, igy a postolas is elmaradt.
elore bocsajtom lehet lesznek pillanatok amikor erthetetlen leszek, kerem kerdezzenek es igerem valaszolni is fogunk most aztan mar tenyleg!
nu, ott hagytam abba, hogy uj helyen kezdek el dolgozni holnaptol... hat ez ugy folytatodott, hogy masnap tenyleg odamentem az amugy es abban a postban nem emlitett nagyon sivar helyre, ami amugy kicsit sem olyan volt mar az elso pillanatban, hogy en itt nagyon nagyon tabort akarok verni, node az ugynokno (jude:jude) unszolasara meg persze hogy zsipsz-zsupsz veget vethetek a neros karieremnek, megis igenre kenyszeritett. szoval ott eltoltottem egy nagyon kellemetlen delelottot, es szinte mar banatos is voltam nagyon, hogy ide vissza kell jonnom (pl olyanok tortentek, hogy a nagyon ellenszenves kollegak aki se hello, se hogy vagy se semmi nelkul kb beloktek ket pasi szobajaba hogy akkor most oket kolcsem fol meg furdessem meg meg oltozzenek is fol, szegenyek meg meg pislogni sem volt idejuk, hogy hat itt egy brand new girl es az rogton beront a legprivatabb szferajukba, szoval ez igy nem megy. meg amugy is ugy beszeltek az emberekkel mint kutyakkal, vagy meg ugy sem es ez nagyon kiboritott. ezek utan azzal folytattak, hogy akkor itt van david, o itt lakik ket eve ((ez egy olyan hely volt ahova az emberek csak par napra, max egy hetre mennek ugymond nyaralni-->nincs sok esely az egymas megismeresere, kapcsolat kialakitasara, fejlodesre, miegyeb amit en ebben a munkaba tobbek kozott annyira szeretek)) ergo lepasszoltak es azota senkinek sem kell, sot mar day centert sem tudnak neki szerezni mert mostanaban mindenhonnan kibasszak, szal nektek is nyilvan rogton leesik, hogy david nem az a kedves bajos kezelheto alak, hanem egy nagyon is challenging, erzelmileg nem kicsit labilis, nem mondok nagyot agressziv ember. szoval, hogy akkor a hazban toltott uszkve ket ora utan akkor en most mennyek el daviddel hamburgerezni, ami azt jelenti, hogy buszra ulunk, bemegyunk a varosresz kozpontjaba, es beulunk egy mekdoba, szoval az haggyan, hogy en kb hat evet oregedtem, mert persze david koma minden (nem lepett meg) trukkot bedobott, de hogy valoban nekem kell felelosseget vallalnom autok, buszok es embertomkeleg kozott ezert a fiuert, mindenfele bemutatas, minimalis ismerkedesi ido nelkul na ez annyira durva volt, hogy meg ha hivtak volna is meggondolom vissza megyek-e. persze kutyaul meglepodtem amikor a muszak vegen kiderult, hogy a heten nem vagyok tobbet beosztva es a manager aki elotte valo penteken felvett mar el is huzta a csikot. huh
aztan eles fordulatott vett a karier, eltelt egy nap orult bizonytalansagban, biztos puha nerot elhagytam, visszaut nincs, uj munka meg nuku. no de jude mar pentekre (ez szerdan volt) beszerzett nekem egy uj munkat, egy igazan kellemes helyen, csunya delrol kellemes eszak fele vettem az utamat es camden kerulet egyik supporting living home-jaban kotottem ki ahol, ugy tunik megkedveltek, mert attol kezdve szinte minden nap akartak es akartak es akartak. ami persze abbol a szemponbol nem volt jo, hogy szabadnapom nem tul sok volt az elmult kb harom hetben, meg hogy kiszamithatalanul rendszertelenul hivtak be, monnyuk hogy tudnek-e jonni monnyuk ma delutan, meg holnap, oszt megint hogy jonnek-e holnap is. azt meg azert jo legalabb egy hetre elore tudni az ember mikor megy hova es meddig, nem-e? mikozben igy megkedveluk egymast a hely is engem meg en is a helyet, kiirtak egy, nem is egy hanem negy munkat a keruletnek, az ugynokcsaj rogton be is pattintott mindkettonket az interjura, ami mult het penteken volt. tyoke szuperul szerepelt, en szerintem kevesbe, de azt hiszem kaptam egy kis hatszelet, na most mar neven nevezem, hiszen ha minden jol megy a jovoben onok is sokat halljak majd tolunk, lithos rd managereitol, akik hat minden szerenysegem mellett, de leplezetlenul kedvelnek. szoval tegnap jelentett jude, hogy mindkettonket folvettek! daaaaaaaadadadadaaaam! azt is elaruljam, hogy hogyan kozolte a jo hirt? ez mar igazan hab a tortan: meg hetfon hivott, hogy szertene velem egyutt ebedelni valamikor a heten, oszt megis abban maradtunk (kesobb kiderul okos egy csaj jo kis pr huzas) hogy meglatogat lithos rd-on, szerda delutan. no hat tegnap jott is es hozott nekem egy iPod nano-t!!!!!!!!!!!!!!!! ezt nyertem ugyanis a sociaty guardian kiallitason ahol az ugynoksegbe botlottunk, es hat en persze mint az elmult evben most is minden alkalmat megragadtam egy iPod-hoz jutasert. es nem is akarmirol beszelunk hanem egy NANO-rol emberek!!! hat en meg soha semmit sem nyertem, se tombolan, se lotton, se sehol! no es mikozben huledeztem es nem is akartam elhinni, hogy ez tortenik meg azt is kozoltek hogy mindkettonket felvettek, hat szerintem onok sem csodalkoznak hogy egesz ejjel nem birtam aludni az izgatottsagtol.
kicsit a munkarol? ok: szal nagyon izgalmasnak tunik: camden learning disability service flexi team, ami azt jelenti, hogy nem egy helyen fogunk dolgozni allandoan, hanem camden borough hat kulonallo supported living haza kozott fogunk ingazni, heti harmincot oraban, szoval kollegak vagyunk tyoval, de nem fogjuk latni egymast munka kozben soha, sot egyetlen szomorkas pont az egeszben, hogy nem valoszinu, hogy a szabadnapokat ossze lehet egyeztetni, legalabbis az elejen kis esely latok ra, de ezt meg meglatjuk! itt amugy javareszt olyan emberek elnek akiknek programot kell szervezni, menni veluk valahova, csinalni veluk ezt-azt. majd meselek azokrol az emberekrol akiket eddig megismertem, meg a kollegakrol is. sok jopofa dolog tortent, bar tudom, hogy meg egy neros sztorival is ados vagyok, de latjak milyen elfoglalt egy asszony vagyok!
amugy mindekozben meg az is tortenik, hogy nagy lakas keresesben vagyunk, keszulunk osszekotni az eletunket egy bubajos parral (csendes olvasokat felszolitom a bemutatkozasra!) es az o egyszem francia bulldogukkal, aki egy model. drukkoljanak, hogy minel allomszerubb helyet talaljunk mert oda fognak majd jonni latogatni, szal kicsit maguk erdeke is!
ja es a hajamat levagtak toni&guy model vagason, nekem tetszik vicces, hogy azt mondtam legyen barmi, barmi de barmi es a fiu megsem merte elengedni a fantaziajat (lehet nem volt neki) ettol fuggetlenul olyat vagott amin egy ideje gondolkozok, olyan mint oviban volt. apukam egesz tinikoromban azt hajtogatta vagassam olyanra mert nekem szerinte ez all a legjobban, perszehogy hallani se akartam rola, es hat tessek, hogy tudta az en apukam!

16 comments:

iszting said...

na vegre! newsnewsnews, meghozza milyenek! gratulalok onoknek, a szorgos munka meghozta gyumolcset, ez olyan, mint a meseben, mikor a szegenylegeyn hirtelen elnyeri a kiralysagot!!! juhhheeeeeeeeeeeeee!

na, maga mondta, h kerdezzunk, ha vmit nem ertunk es hat nekem van egy homalyos pont, akkor megragadnam az alkalmat:
akkor ahol most (=az elmult kb. 3 hetben) dolgozol/tal az ugyanaz a tarsasag v ceg v minek mondjam, mint amihez mindkettotoket folvettek? tehat neked most megerositettek az eddigi szerzodesedet v neked is ez egy uj hely?
es az ipodot vmifele tombolan nyerted v azt ugy hozta neked a no? es szegyenszemre, nem tom, milyen is az a NANO, pedig jomagam is ipod tulajdonos volnek, na jo, valojaban pali, de orok huseget eskudtunk, vmi.
es mifele parral kotik ossze az eletuket? errol is kerek am reszleteket, azt meg ugye mondanom sem kell, h a hajarol is kepet!

althea said...

jippijpiijjeeeee, micsoda jó hírek, teljesen feldobott!!!
munka is meg csak összejött ez az ipodnyerés - és milyen durva h tényleg NYERT egyet, hihetetlen. (én egyébként most egy stockholmi utazásra és egy bulgari gyűrűre izmozok ;))
nahát csóközön, és jó munkálkodást!

althea said...

iszting, a nano a legbrendnyúabb ipodmodell, akkorka, mint egy kisebb mobil. szóval sné rögtön nem is egy kis régi vackot nyert ;)

iszting said...

jaj, mar majdnem dicsekedtem, h huhu, akkor nekunk is olyan van, de a feneket,hiszen a mienk nem is kijelzos.
es akkor meg azt mondja meg, kedves lifestyle-rovatos, h mi az a bulgari-gyuru? vagy csak annyi, h a bulgarinak van ekszerkollekcioja is es abbol egy gyuru? vigyazzon azert, nehogy a label-ek aldozata legyen!
stockholmot meg csak ajanlani tudom!

althea said...

ja, egy gyűrű a bulgaritól :) és nem ragaszkodom a bulgarihoz, lehet tiffany, vagy más is, csak jó drága legyen ;)

Salamonz said...

no, hat eloszor is nagyon meg vagyok hatva, hogy a holgyek ilyen gyakorisaggal csekkolnak itt, pedig milyen regen nem volt semmi latnivalo, mar kicsit reklamoztam is magunkat isztingnel pedig, feltem senki sem teved erre napokig.
szal sejtettem, hogy homalyos voltam itt-ott, koszonom a kerdeseket, most megprobalom akkor ujra, lehet ez sem lesz teljes:
camden keruletnek van hat osszekapcsolt haza, ahol papiron (valosagban nem minden esetben igaz) konnyebb fogyatekkal elok elnek, ezek kozul az egyik hazban dolgoztam az elmult nehany hetben (lithos rd. csak azert ismetelgetem mert igy a jovoben konnyebb lesz, itt amugy negy szellemi fogyatekos el es kb haromszor negyszer ennyi ember dolgozik). ezek a helyek, vagy talan helyesebb ha azt mondom, hogy a kerulet nem csak alkalmazottakkal dolgozik, hanem ugynoksegek embereit is foglalkoztatjak, akar esetleges akar szerzodeses alapon. en eddig esetleges alapon voltam ott a jovoben szerzodessel, de meg szinten az ugynoksegen keresztul, ami azt jelenti, hogy az ugynoksegtol kapom a fizetesemet es ok egymaskozott dilelnek a kerulettel a valos, amugy bele sem merek milyen szemermetlen osszegrol a hatam mogott. hat nagyon nagyon leegyszerusitve kb. ja na igen es mi ekozott a hat haz kozott fogunk ingazni, tehat sokkal tobb embert fogunk megismerni es sokkal nagyobb atlatast igenyel a dolog, mintha csak egy allando helyen lennenk, ez teszi meg az izgalmasabbnal is izgalmasabba! bocsanat ha tulmagyaraztam, vagy ha meg mindig erthetetlen, jelen pillanatban nem tudom eldonteni melyik, lehet h kozepen van?

Salamonz said...

amugy draga bebi, hat en is rogvest elso megrokonyodesembol arra gondoltam, hogy hat megnyertem, hat nem megnyertem, benne vannak a maga cola kupakjai is az mar egyszer biztos! rajtam a sor, beleadok apait anyait a stockholmba! ez csak nem egy esetleges destination? azert latja hogy dolgozunk a lakas teman is!
iszting: shuffle is remek darab, lattam, hogy olyan van onnek, hiszen mar nehanyszor publikalta, de en is bemutatom am a mienket hamarosan tutiszaz. arrol mar nem is beszelet mennyire nagyon remek paros ibook-al. trendibbnek erzem magam mint valaha!

Salamonz said...

remelem nem is egy lesz belole, huko, mar nagyon hianyzik londonbol, eddigre valahogy megszoktam, hogy par hetente felbukkan! jojjon jojjon!
gyorsan nehany konnyebben megvalaszolhato kerdesre:
a gringo gyerekkori cimborajaval es az o baratnojevel koltozunk ossze, marti es peti. egy par pillanatig ugy volt, hogy zsofi is velunk tart, de sajnos nem megfelelo az idozites, ez nagyon szomoru, de negyesben is nagyon vicces lesz. en pl nagyon kivancsi vagyok milyen lesz, mert en meg ilyen felallasban soha sem laktam, vagy family vagy egyedul vagy parban, de pajtikkal meg soha, izgis! de barhogy is lesz egy biztos, lesz szelessavugigabazinagyongyors internet, ha addig elek is!
a tobbi kerdesre is hamarosan valaszolok, az is lehet, h kulon poszt formajaban.

Salamonz said...

kedves vcheck, danku, danku! hat igen, munkatol fuggetlenul oda megyunk tanulni, ahhol lehet enni. (upszi, de nagyon kezdek elalmosodni...) szoval jovot illetoen abszolut nyitottak vagyunk! a szerzodes, hmm jo kerdes, idotartamra munkafeltetelekkel miegyeb a kerulettel szerzodunk, ill azt hiszem ez a szerzodes is az ugynoksegen keresztul fog menni, remelem holnap lesz idonk bemenni, es megbeszelni a dolgokat, meg persze penzrol sem artana egy kicsit bovebben, szabadsag, betegallomany miegyebrol ne is beszeljek. oszinten szolva olyan gyorsan tortenik minden, hogy ez meg szamomra is egy kicsit homalyos folt, de remelem mindenre hamarosan feny derul! joejt!

Virtualista said...

Gratu, gratu, gratu, nagyon felpörögtek nálatok az események, szerencsére elég shiny-happy nek tűnik minden.
Engem mindenen túl még érdekelne, hogy milyen disability-kel vannak ott emberek, és hogy akkor jól értem, hogy ők nem ott laknak, csak napközben vannak ott? Kaptok valami okítást, vagy az az első három hét volt? És hogy ha nem nagy gond tegyetek már fel légyszi egy olyan térképes dolgot mint a Jucó, mert én még sose voltam Londonországban, meg egyáltalán könnyebb lenne úgy elképzelni, ahogy járkáltok a hat ház, ill főleg a lithos rd. meg a lakásotok között. HAjról fotót mindenképpen, csókpuszipá

althea said...

drága sné, hát egyébként röhögni fog, de most, h már ketten is nyertek a környezetemben ipodot, nem is sajnlom azt a sok sms-t, mer ezek szerint csak máshova ment :). (a stockholm egyáltalán nem tervezett úticél, csak v. 1 nyereményjáték, amin azt lehet nyerni - asszem végleg a nyereményjátékok és a kuponok áldozata letttem, kicsit szégyellem is...)

télleg, és a tanfolyamos dolgokról végleg letettek? vagy most már nincs is rá szükség, mer van meló?

és egyébként meg naponta legalább 2x csekkolok, hátha - ha már nagyon befordultam a munkától, mindig blognézegetésbe menekülök :)

iszting said...

jajaj, de porog az elet itten, koszonom a valaszt es igen, tessek valaszolni mindenki mas kerdeseire is, mert azok erdekesek nagyon. (jaj, buta mondat megin) banyekekkal koltoztok ossze? ez milyen vicces! banyek matricai viritanak ram mindennap, mer a laptop belso keretere ragasztottam, nagyon jo kis alaphangulat, mongya ma meg neki(k)!-blogot (jut eszembe a sok ipodrol, bulgari gyururol, frizurarol, stb), ahol mindenki vizualprezentalhatja azon targyait, amire buszke. vagy ez mar mindennek a legalja? (vallja be, saci, azert maga orulne neki, mint jomagam;-)
nem csinalunk ilyen material girl

iszting said...

jajjjjj, az elozoben kicsit osszecsusztak a mondatok, szoval igy akartam: "nem csinalunk ilyen material girl -blogot (jut eszembe a sok ipodrol, bulgari gyururol, frizurarol, stb), ahol mindenki vizualprezentalhatja azon targyait, amire buszke."
bocs, azaz poki

althea said...

dede, iszting, jól sejtetted, benne lennék :).
mellesleg meg köszönet, mer ez az a kifejezés (m.g.), amire vágytam, ti. hogyan ne hülyepicsázzam vagy plázacicázzam, vagy akrámizzem le magam az egóm megsértése nélkül :)

iszting said...

nem vagy semmi, sara:-))
. kedves emberek, eleg volt felvetni az otletet es sara mar meg is csinalta a blogot es meghivott ra. mindezt csak helyeselni tudom es szivembol koszonom. mar fel is raktam egy kis bevezeto postot, de kepet meg nem, de talan az is lesz meg ma is.
es hogy ne offoljuk mar szet salamonekat, itt a picsablog:
http://materialgirlz.blogspot.com/

mina harper said...

isteni, pont egy ilyen blogra van szuksegunk!!!!! csocsszuper!
nagyon nagyon koszonjuk am ezt a sok kerdest! hamarosan egy uj poszt formajaban igyekszunk mindenre valaszolni!
c