Monday, October 10

vagy igy vagy ugy, de egyszer csak ossze jon!





13 comments:

iszting said...

engedjek meg, h elsokent gratulaljak!
ez azert kicsit komolyabb, mint britney vegasi eskuvoje, sztem.
egyebkent azt almodtam (meg tegnapelott es gondolkoztam, ideirjam-e, remelem, nem haragszanak), h bea kisbabat vart, es ezt tyo ugy kozolte, h berakott egy ilyen linket erre a blogra, vmi ilyesmi, h "salamonne mar a harmadik honapban". :-))

Salamonz said...

jujujjjjjj, hat egyenlore meg ilyesmirol nincsen hir, de megigerhetem elsok kozott lesznek a kedves blogolvasok akikkel majd kozoljuk a nagy ujsagot!

Virtualista said...

Nagyon szép esküvő lehetett, a Bea-Bea, Tyó-Tyó párosítást nem értem egészen, de végülis individualista világunkban nem szégyen az önmagunknak tett hűségi fogadalom. ;))
Amúgy Merklik egyedül a H&M-ben szokott max válogatni magának igazán, de tegnap el se mondom hogyan, de végül vettünk neki egy kordgatyát. ;)))

kippi_skip said...

legközelebb hívjatok meg! :)

trin, ugyan mondd már el, hogyan?

Virtualista said...

Kippi, nagyon egyszerű, megbabonáztam. Fogtam magam, eléálltam, ahogy épp Tekken-ezett a kanapéről és szememmel láthatatlan hullámokat vezetve a kis fejecskéjébe beleoltottam a gondolatot, hogy neki pedig kell egy nadrág, ami nem lukas. Ő pedig rögtön felpattant, beleugrott a cipőjébe, és már vágtáztunk is a mammutba, csak úgy lobogott a hajunk, és szikrát vetett a cipősarkunk az aszfalton. Hát ennyi volt a trükk.

Salamonz said...

na hat az en edes oregem, nehany honapja meg a h&m-re is kijelentette hogy "de bena vaze" es hogy neki ebbol a szarbol tobbe semmi sem kell, pedig eddig legalabb ez volt egy befuto nalunk is. hajaj
c

iszting said...

milyen pokhendi alak ez a tyo! mikorra varhatjuk a vicces neros storyt?

Salamonz said...

jon jon, csak meg huzom az idegeket!

Salamonz said...

amugy dehogy pokhendi, csak nagyon finnyas, ruhaban, etelben, mindenben, pl, nem reg az eddig elfogadott sargarepara jelentette ki, hogy pfujj, es meg azt sem birja hallani ha en ropogtatom, hat ez van. de mondtam neki, h addig csinalhatja ezt egeszen ameddig nem jonnek az utodok, mert ez rossz peldamutatas!, jol meg mondtam mi?

iszting said...

pokhendi v valogatos, maganak kotelbol vannak az idegei, co.
amugy ezt:" meg azt sem birja hallani ha en ropogtatom" en is ismerem, p kozeleben nem lehet almat, repat, pattogatott kukit, bake rollst, chipset, szoval semmit, ami ropog enni. meg ragot pattogtatni es durrogtatni sem.
szetrobbbbbbbbbbbanok az idegtol, szetrobbbbbbbbbbbanok! ide a storyt!

Salamonz said...

ezeknek a fiuknak kozos gyerekszobajuk volt!

kippi_skip said...

a finnyázás és fóbia témakörben számomra a palkó és a gomba reláció a leginkább figyelemreméltó. ha jól emlékszem a gomba identitásával van a probléma ti. h máig eldöntetlen h a növényekhez vagy az állatokhoz tartozik e.

iszting said...

igen, jo emlekszel. :-)de nalunk sincs semmi sargarepeazas, brokkolizas, karfiolozas, stb. meg mit nem!