Sunday, October 9

egy uj elet kezdete

na az volt, hogy brightonban (mert ott voltunk penteken, asszem ezt a reszletet meg nem emlitettem) beszabadultunk egy giga-buzi-nagy leertekelessekkel teli sportboltba, es elosszor nagyon rohogtunk meg hanytunk, de aztan osszeszedtuk magunkat, es a mar regen elhatarozott new wave life style, fitness me! alapkoveit leraktuk, nevszerint beruhaztunk egy par futocipore(nekem), legjobb benne hogy fekete! egy db !macko! nadragra ez is fekete! tyonak is egy db trening nadrag, a cipok fele nem lehett rangatni akkora kapott rohamot es kozolte, hogy o meg a hihetetlenul kihagyhatatlan 70%-os engedmeny ellenere sem fogja itten semmi esetre sem lehuzni a cipoit, de mar edzett vagyok, nem most hullott le a lepel, hogy parommal nem lehet vasarolni, illetve leginkabb neki nem, es el kell csipni azokat a nagyon ritka engedekeny pillanatait, amikor asszonnya, hogy na jo max egyet felprobalok. valamint beszereztunk egy tollaslabda szettet, dadadadadaaaaam! es most ezert nem is irok tobbett, meg nem is jonnek a kepek, mert mgyunk, hoppp kikocogunk a parkba, es sportdelelott kovetkezik! jeeeee
ui: vettem egy hatizsakot is ami szerintem annyira kurvajo, mar regota pont ilyenre faj a fogam
olyan hodeszkas tipus, de majd bizti lathatjak elobb-utobb kepeken!
jo kis vasarnap, mi?

13 comments:

althea said...

éjjen a sport! mi épp a kanapészörfölésnek hódolunk - a legjobb vasárnapi sport ez kéremszépen.

iszting said...

jol hangzik! (jjajajajajaj, palitakarok)
szuper taktika megvenni a sportcuccokat, lelkiismeretfurdalast general, ha nem hasznalod oket, velem is igy volt, bar futocipom megis aerobiccipove avanzsalt, futas sajnos nem megy.
szuperek a fotok, eloszor at hittem, befestetted barnara a hajadat, de aztan megis csak az egyik kepen nez ki ugy. kerek fotot az alomhatizsakrol, mindenkepp.
nehez lehet azert tyotyoval, bar jobb, mintha shopaholic lenne, nem igaz? de akkor az eddigi 31evben hogy vetted a cipoidet, tyo? nem probaltad fol oket?

Virtualista said...

Tyó bevásárlói magatartása tipikus férfi viselkedés, nem kell aggódni kedves Bea ez teljesen egészséges, a felnőtt egyedek nagy része, beleértve édi kis férjemet is hasonló idegrángást kap, amint valami ruha/cipőfélét kellene beszerezni. Nagyon ügyes vagy a tréningalsóval!!! ;)))
Sportlelkiismeretfurdalással küzködöm éppen, kedves aerobiktársaim távollétében, az Oktogon és a Munkácsy Mihály utcák távolságát szoktam napi egyszer, kétszer megtenni gyalog + Pilates DVD-n rágom át magam néha.
Tollas az jó, lehet rekordokat is felállítani, meg jól hátbavágni magad az ütővel. ;))
S úr, sajnálom a szakkörről való lemaradását, hm, nincs rá igazán mentségünk, hacsak az nem, hogy kutyafuttában szerveződött, nem is hollósyban és hát amolyan mini-csendes-ülős volt, ráadásul Pál internetje is elromlott, ne orroljon meg emiatt a szervezőkre, kérem, sőt kárpótolja a hollosy-n található 1 db mű.

althea said...

nem minden pasi zárkózik el mereven a shoppingolástól, én rendszeresen (najó, csak kb. negyedévente) töltök el órákat bevásárlóközpontok hangos és meleg boltjaiban, míg életem párjára várok, merthogy igen alapos ember ő, és ha bemegy egy boltba, rendesen körül kell ám néznie. de egyébként velem van a baj, mert ha magamnak vásárolok, akkor én is ezt játszom, szóval csak önző disznó vagyok, és utálok másokra várni :).

Virtualista said...

Negyedévente az egész gyakran van. Amúgy meg az, hogy nem ugrálsz mellette a próbafülkében csak arra utal, hogy bízol az ízlésében, vagy hogy neked bármiben megfelel ;))

iszting said...

pali sem utal vasarolni. mondjuk nem is szeret kifejezetten, de nem utal.

Virtualista said...

Most azt akartam írni, hogy most neked annyira hiányzik, hogy úgyse mondanál rá rosszat, de aztán rájöttem, hogy: 1. Biztos nem kell emlékeztesselek rá, hogy mennyire hiányzik P. - bocs megint. és 2. Tulajdonképpen az lenne a rossz, ha szabadidejükben a plázákat járnák a 20. ugyanolyan pár cipő után.

iszting said...

jaj, dora, most eppen megorulok, eddig most a legrosszabb:-((((
lehetne piperkoc is, csak legyen itt:-(

Salamonz said...

ooo, draga iszting, epp a napokban gondoltam arra milyen eros asszony maga, hogy meg egy jajszo sem hagyta el eddig a szajat. gondoltam magamban en mekkora puhany lennek, mar korbenyavogtam volna az osszes forumot tyo-hianyomban. maga nagyon vagany csajszi am, bevallom nekem nem biztos h menne morgos zsivany nelkul. mikor megy latogatni palko?
dora, nahat azt gondoltam volna, hogy a maga ferje vasarlosabb tipus, mert hogy ugy mondjam roppant trendi megjelenesebol erre mertem kovetkeztetni. hovatovabb laszlot siman eltudtam kepzelni magam elott ahogy jarja a plazakat egyedul es valogat, meginden esetre a kulfoldi ruhavasarlok csoportjaba sorolom tovabbra is.
amugy az en tyokemmal semmi baj nem lenne ha nem jelentene ki szinte mindenre, hogy "viccel co, ez undorito" vagy "ezt maga sem gondolja komolyan ugye" meg ilyenek, nagyon nehez am megutni az o kifinomult izleset, es berogzultsegeit, pl papucs, na de nem is folytataom!
amugy asszem tegnap jol sikerult mert izomlazam van, huh!
es meg muzeumban is voltunk! sport+kultur csalad, ultra trendi ho?

althea said...

hm, hát ezzel a vásárlásdologgal csak az a baj, h bár P tudja, h megbízom az ízlésében, mégis bőszen kell bólogatni, sőt, mi több, véleményt is kell mondani, és könnyen lebukok, ha nem vagyok elég lelkes. de nem panaszkodom télleg, mer olyan is van, h nekem vásárol - azt monnyuk már nagyon is szeretem :).

és có, az nem működik, h látatlanban vásárolni tyónak? és muszáj hordania, mer az van.

Salamonz said...

viccel? eddig jude erte el nala a legjelentosebb eredmenyt, amikor mondta, hogy marpedig ezt a cipot megveszed! vagy nem tudom hogy csinalta, mert egyszercsak egy kozos kis plazazsukrol ket par cipovel alitott be tyo, pedig mar hetek ota cipot kerestunk, szal lehet h jude tudja a titkot, csak nekem nem megy.
amugy mar volt olyan, hogy csak ugy megleptem ezzel azzal (tudja ez nalunk forditva megy) de nem monnya hogy nem teszik csak nem hordja, pedig nekem am irtora jo az izlesem, dehat ezt ugyis tudja mindenki, ugyebar.
sne

iszting said...

(tyot nem zavarja egyebkent, h o es vasarlasi szokasai kerultek a kozeppontba?:-) vagy csak szemermesnek tetteti magat, de valojaban exibicionist es elvezi?:-) en elvezem a temat;-)azert az bosszanto lehet, amikor az altalad kivalasztott remek ruhakra aszondja "undorito", hat mit kepzel ez a tyotyo.)
o, bea, nem vagyok en eros asszony, de azert koszonom a feltetelezest, bar teny, h idaig jobban birtam, mint gondoltam, de most elpattant egy hur, á lá pms.
fu, meseljen a kocogasrol, es adjon tippeket, mert nalam minden befuccsolt. parszor elmegyek, aztan soha. viszont kozben mar voltam itt csupa erdekes fantazianevu edzesen, pl. "puls" es "intervall".

srac said...

CAFOLAT
=======

en szeretek vasarolni (metroszexualis, dereng? :).
a sok embert, es a ram melegedo kabatot nem szeretem, na meg azt, amikor az XXL-es polo ujja a konyokom ala er.

Mas:

a futasra ra kell erezni. ez a raerzes eloszor, sztem, min. 30 perc(de inkabb tobb) futas utan jon el.. heti 2 alkalommal, par het utan addiktiv..