Wednesday, October 12

ezen mar regota gondolkozok...

... kerem ne nevessenek ki ha butasag, de:
abbol kiindulva, hogy telefon, radio, televizio, mobiltelefon, internet es meg sok egyeb mas hullamok aminek egy resze most nem jut eszembe vagy amirol nem, hogy nem tudok de meg almodni sem mernek (gondolok itt az epp esszel mar fel nem foghato pl. nasa kutatasokra). na ez a mondat kicsit olyan suta lett de felvezettem ertik mirol beszelek! szoval ezek a hullamok, ahogy a falakon athaladnak, gondolom az embereket sem keruik ki, es akkor lehet hogy most eppen atmegy rajtam tobb millio korzetemben toteno beszelgetes rezgese, megannyi tv+radio csatorna, meg ijesztobb de az internet korlatlan informacio tarhaza? es lehet hogy egyszer az emberben kialakul egy szerv, egy sejt, egy kromoszoma vagy hormon ami ezteket a hullamokat dekodolni tudja? hogy van ez?
amugy ez eloszor duffcarrigben jutott eszembe, az autistak mellett, mert pl. mairerol vagy simonrol vagy monicarol a maguk nagyon is inteligens es felsobrendu modjan siman eltudtam kepzelni hogy azert keptelenek a kulvilag ingereire reagalni, vagy azert reagalnak olyan sajatosan, mert az agyuk osszes kapacitasat (szemben az atlagosan hasznalt asszem 5%-al) arra forditjak hogy ezeket a hullamokat felfogjak, renszerezzek pont ahogyan mi teszuk a szamunkra felfoghato vilag ingereivel. lehet, hogy ok a fejlodes kovetkezo lepcsoje, csak ezt mi meg nem tudjuk? autistakkal akarok foglalkozni!!!!!!! es meg a vegen irok egy ilyen robin cook fele borzaszto konyvet is! jeeeee
vagy inkabb rakjak fol kepeket?
sne

6 comments:

althea said...

húú, ez nagyon izgalmas felvetés, még sosem gondolkodtam el igazán azon, hogyan hatnak a szervezetre a mindenféle hullámok. az lesz a durva, amikor nem a számítógépedben lesz wifikártya, hanem monnyuk az agyadban, és telefon sem kell. könyvhöz meg abszolút jó ötlet!

iszting said...

en sem nem gondolkoztam ezen meg sohase nem. -marmint, h kialakul az emberben vmi.
ne regenyt irj, forgatokonyvet, az jovedelmezobb!

althea said...

először regényt, aztán abból forgatókönyvet, úgy még jövedelmezőbb :).

Salamonz said...

el is adom a jogot, ha valaki megirna, monnyuk 50-50 alapon!

iszting said...

ra akartam vagni, h en, en, igen, de aztan rajottem, h nemmeremmeg, kifogna rajtam

Salamonz said...

ugyan ma! csak szoljon es szalitom a reszleteket! oszt jol meggazdagszunk!