Tuesday, September 20

na vegre!



egyfolytaban fotozott!







vagy mind a ketto







vagy a masik...









vagy az egyik...







ok ketten setalgatnak








japan kertben...








itten kerem, az elso este, volt pub meg setalgatas. es en megint ragyujtottam, amit egeszen addig nem hagytam abba ameddig a sracok ki nem huztak a labukat az orszagbol, beigazolodni latszik a korabbi feltevesem... remelem laci azota is jol birja a leszokast!!!




visszateretem az orvosi rendelobol, es akad meg egy kis idom, hogy ujra iderittyentsem ami az elobb kodde foszlott. szoval azt irtam, hogy jogos a reklamacio, de en, a holgyekkel ellentetben annyira megkedveletem ezt a di kepet, hogy nem volt szivem lecserelni! na de most felvaltja onaccsagat kriszta es gringo! dadadadadammmm:

3 comments:

althea said...

jeee, végrevége, és milyen szuper már megint sné outlookja!!!

iszting said...

miert votal orvosnal, ugye, nincs baj?
a zoldek mar csak ilyenek, mindig ez a fotozas, hollandiaban is vegig ezt csinaltak...tulajdonkeppen en is ezt csinalom. a digitalis gep kihozza az emberbol az allatot, nincs hatar, nincs elohivasi macera es dij.
remelem, jol birja neros kikepzeset es egyszer megtudhatok rola vmit, pl egy msn-ezes alkalmaval.
udv innen oda:i-e

Virtualista said...

Jé, hol szereztetek piros kontaktlencsét? Nem mintha nem állna jól...;))
Végre fotók!!!!
Képzeljétek le van zárva az andrássy út, azon fogok hazasétafikálni, piririmpararam. Autómentes hét vége van, este biringás felvonulás. És süt a nap, mint állat, az is jó (bocs I.).