Thursday, September 8

Kendöl in dö vind





27 comments:

iszting said...

OSSZEFOSOM A BOKAM (hogy a don pepe pizzerialanc egyik vidam pinceret idezzem)!!!!!!!
egyelore elnemultam a kepek lattan, kesobb meg jelentkezem.

iszting said...

sorry: ahogy, hogy helyett.
bejco, mennyit dolgoztal a frizuraval?

iszting said...

ja, nem, most vegre vegiggondoltam a 2 commenttel ezelotti mondatomat. megiscsak hogy.

pufi said...

Lady D. hatasa a vilagra hatalmas es orok:

http://www.fotexnet.hu/sid000021/page/item/38516

ezzel nem szabad viccelni.
p

iszting said...

itt a ferjem, ilyet se pipalt meg a vilag...
mindig van friss virag di-nel?

iszting said...

pali, en odamentem fotexnetre, de nem talalok semmit, nem ertem a trefat...nem vagok. vagy felrevagok?

Salamonz said...

nem csupan friss, de szamtalan elszaradt/odarohadt csokor is! sot becelofanozott plusskutyak is, akik latszolag beleizzadtak a csomagolasba:)
folyt. kov.
s'ur

Virtualista said...

Bizony pedig ott van aracki laci lemezenek elso szama, tessek megnezni a cimet.
Hát (megjöttek az ékezetek), én még az előző postotokat láttam, arra nem mertem elsőt commentezni, na de ide meg már nem tudok, nem is baj. V-M házaspár felébredt végre?
Sné frizurája egyszerűen hihetetlen - szinte életre kelt Lady D. -, és most tényleg csak találgatok, hogy ti komolyan rajongók vagytok-e vagy sem. Ha igen, akkor viszont gyanús, hogy a vers Tyótól származik.

pufi said...

szevasz anyukám!
a link elvileg aradszky "fradi-sziv" lászló lady d. előtti leborása alkalmából megjelent lemezhez vezet, de lehet, hoyg valamit elrontottam.

emlékszel, drágám, mennyit jártunk régen a laci koncertjére a szabadtéri színpadra, o, de rég volt... de még mindig ő a király,
csók

pufi said...

mindig az van, hogy mire megnyomom a "login and publish" gombot, mar egy csomó új comment is van. az elején még örültem magamban, hogy én leszek az első, de mire felkerült, már 3 iszting-comment beelőzött. hiába próbálkozok én itt félévente egyszer, képtelenség lépést tartani veletek!
vim zsimmi!

althea said...

óóó, sné, the look, the look! kenterbe vered lady di-t! a smink, meg a fülbevaló, eccerűen tökéletes, főleg egy ilyen alkalomra!
tyó is legalább öltönyben volt, remélem.

iszting said...

emlekszem, fiam, hogyne, meg az atkosban, borsodi sor meg bambi meg a 2 laci (aradszky es komar, a fo kedvenc) szabadteri koncertjei..ma ne poharazgass, fiam, munka utan egyenesen megyunk a ginekologus doktor urhoz!
eszti anyus

Salamonz said...

en a "Lady Diana Emlekegylet" egyenruhajat viseltem. sajnos az egylet szabalyzata nem engedi, hogy foto keszuljon rolunk, ezert en keszitettem a kepeket.
s'ur

iszting said...

akkor ez egy SZIGORU egylet, megvan a hovatartozas es egyben a magyarazat is, tyottyer.

Virtualista said...

Férjemmel megvitattuk. Nem lehettek komolyan Lédidi rajongók. Jó, majdnem bevettem, főleg sné lédidi outlookja zavart meg. Na meg, hogy a drága szabadnapot ott töltöttétek. VAgy nem is az egész napot, vagy photoshop az egész? Iszting ginekológusról van majd kedve beszámolni?
Ja, Althea közben rájöttem, hogy tényleg ez a Dévai doktor már lehet is olyan öreg, hogy a mi generációnk is nála születhetett meg. Amúgy tervezek bújtatott reklámos Dévai beszámolót hamarosan kistáskán.

althea said...

a Dévai sztem olyan 60as tag lehet, mert anyám amikor hozzá került '80 táján (előtt), és elkezdett nála szülni, akkor kezdő doki volt. kíváncsi vagyok a beszámolóra :).

iszting said...

dokeru:ja, majd mindjart megirom valahova -vagy a magaere v az enyimere- ginekologiai elmenyeimet, bar tulajdonkeppen semmi uj vagy erdekes...
a di-fan aszony beszamolojat meg mindig varom azaz varJUK, igaz-e?

Salamonz said...

kedves iszting,
sajnos vaklarmazik itt ez a salamon, mert nem tervezek beszamolot.
c

iszting said...

akkor tehat hiaba remenykedunk, h megtudhatunk valamit cafe nero-s munkajarol ill. hetkoznapjairol ugy altalaban?

Salamonz said...

tudjak mi lett masnap? eltunt az osszes virag, vers es maci...
igy ezredesek nem lathattak, de viszont ok itt vannak, jol erzik magukat, legalabbis ugy tunik:) fotoznak mint orult, mi is, hamarosan lesznek reszletek!
s'ur

Salamonz said...

hetkoznapjaimrol barmikor barmit, nero-s munkarol meg meg van az okom, h ne irjak...
salamonne

iszting said...

?????mieeeeeeeeeeeeeeeeeeeert, frau salamon?na, akkor ezredesekkel kozos kepet es jelentkezest kerek!

marcusunrealicus said...

csokolom, itt pistabácsi...!
csak hogy lássátok hogy én is élek még, mentális státuszkuómból felbukkanok itt ... :)

Salamonz said...

ejjen pista!!!!!
csok sne

Virtualista said...

Itt tényleg esikesik most, de veletek meg mi történt? Kérünk Zöld+Kriszta beszámolót, fényképeset meg egyáltalán hova tűntetek?

althea said...

már naon unom lédi di fejét nézni legfölül, követelem a frisítést!

iszting said...

igenigen, mar en is kendölindövind-overdozist kaptam, ezenkvul engem is latogassanak, salamonek, es hagyjak ott virtualis kezjegyuket!
dora, kriszta csinal nekem egy londonfotos-blogot, vagyis aszonta, nekem, de gondolom, mas is megnezheti, mingya' csekkolom, aztan megadom a cimet.