Friday, August 26

Nesze nektek, britek!


10 comments:

althea said...

fikasztárok yeah!

iszting said...

jopofak vagytok, mondhatom!..
figyiiiiiii, kis baki tortent a kaja-blog invitacional. szoval megkaptam, koszonom szepen, am amikor leokeztam, akkor epp pufi volt bejelentkezve a blogger-re es igy automatikusan o hivodott meg (pedig o nem is tud recepteket), szoval tudnatok kuldeni meg egyszer meghivot? bocsi es koszi.
koszi tovabba a londoni kisszínest, most szaladunk le velencere jogokrisztaekhoz, affele buliba, de majd aztan mindent jol bepotolok.
agyo:i

Salamonz said...

na tessek, meg a vegen jobban fognak felni toled tyo mint a lacitol vagy a gabotol, ehh!

iszting said...

vettem avokadot, mingya' kiprobalom a guacamolet. en megirtam az en osszefoglalomat a szakkorrol szakkorblogcommentkent.
amugy hogy telt a hetvegejuk tyo&co? mi voltunk krisztaszuleinek hazaban sukoron (akik elutaztak), de vegul is nem is buli volt, hanem mi negyen, remek volt, a harapnivalo pedig igazi jogobella trademark: friss, valtozatos zoldsegek-novenyek erdekes modokon elkeszitve, majd kulonleges edesseg. vegetarianusparadicsom. en azt mondom, krisztat kene folcsempeszni a csabhok-blogra, tole aztan tanulhatnank.
tegnap meg ugye szakkor, de elotte meg hazajott anyukam nemetorszagbol.
csooooook

iszting said...

ja, es koszi az uj meghivot, mar tag vagyok. probalok mihamarabb recepttel jelentkezni, nagy gaz, ha nincs kep?

Salamonz said...

wilkomme!!!
kell a bizonyitek... de lehet kesobb is felrakni, ne aggodjon (meg azt mondjak rolam h szigoru vagyok). rugdossa pifit is, hogy vegyen reszt!
s'ur

Salamonz said...

jaj, csak most olvastam az eggyel felettit... sejtettem h remek lesz a ruccanas!
mi most nem sokat, pihenes a temetoben, festegetes, nehezen kaptunk ra, de mingya csinalom tovabb (a tojasfejes sorozatot:)).
jogokriszta raveheto ilyesmire? mekkora lenduletet adna a blognak... be tudna cserkeszni nekem? sot, ugy is talalkozunk hamarjaban itten, majd jol megdumalom
s'ur

iszting said...

hoho, p rambizott egy levelet, h adjam fol, erre mit latok, mi all benne: " during these years Balazs turned out to be a very helpful and active member of our team. he took part in the projects as an eager colleague, often helping the working process with constructive and innovative ideas" ,stb. tyo, tyo, orom ilyet hallani!
tovabbi szep napot!
i

Salamonz said...

iszting, iszting, hat illik elolvasni mas levelet?

Salamonz said...

oh es juco, sne elkezdte a heten a kikepzeset mint barista, szerintem hamarosan beszamol a nagykozonsegnek is!