Thursday, May 24

mar megint anny minden tortenik, hogy nincs ido irni

pl tegnap annyi mindent csinaltunk, hogy szerintem ez egy napba bele se ferhet, normalisan nekunk legalabbis nem, mi nem vagyunk ilyen produktiv emberek. eppen ezert ultra buszke vagyok: eloszor is reggel dolgoztam (8-4) oszt brendonnal talalkoztunk tyoval es csinaltattam tetovalast (!) oszt ucsorogtunk kicsit a heath-en oszt elvittem a biciklimet a szerelohoz oszt jott sarah (mondtam mar, hogy mostanaban kozosen veszunk tole orat pokkerrral?) oszt elinteztunk egy orult nagy adag szelektiv hulladekot. amiota itt lakunk csak gyujtogetjuk ortodox modon a visszaforgathatot ennek eredmenye keppen mar egy honappal ezelott is csak ocsmany fekete zsakokon atlepkedve lehetett a teraszon kozlekedni, jehej mar csak a muanyag van itt.
tetovalas teljesen meglepoen egyaltalan nem fajt sem kozben sem utana, kicsit furcsallom is, hogy meg ha megsimitom akkor sem erzek semmit. elnezest a pizsis kepert, es ugye latjak, hogy a bokam meg mindig a ketszerese. amugy hetfon voltam dokinal utolso csekken, persze most sem volt ott orult jokepu charalambos charalambides, ehhh lehet tobbe mar nem is latom. amugy azt mondtak, hogy meg 1/2-1 ev mire a daganat teljesen eltunik es, hogy boldogabbak nem is lehetnenek, hogy ujra biciklivel jarok mindenhova = meggyogyult a bokam! ja es a bizarr csavar a legfontosabb eleme a beepitett kombinacioban ugyanis az tartja jo helyre a lemezt, a tobbi tisztessegesen becsavart csavar csak ezt erositi meg. hat persze! en hulye mit izgultam.
ezenkivul meg az is van, hogy tyonak kedden volt az utolso vizsgaja, o-io-cio-acio-kacio-akacio-vakacio!!!!!! (eredmeny majd csak julius kozepen). amugy megerkezett neki is az osszes referenciaja es egyeb a westminster society-hoz, szoval napokon belul kezd, mar megint kollegak lettunk, orulet, pedig tenyleg nem direkt csinaljuk. (termeszetesen valoszinuleg soha sem fogunk a jovoben sem egyutt dolgozni, de akkor is)
ezenkivul meg tenyleg millio es egy dolog tortenik es sajnos meg az e-maileimre sem valaszolok nemhogy egy komment. dehat olyan gyonyoru ido van, es megint rohamosan csokken a szamitogep elott toltott orak szama.
esztikem: megneztem felig, vegig meg az internet kapcsolat sem birta, koszonom-koszonom olyan jo ilyenkor erezni, hogy itt vagyunk es nekem ez mar nem is 'problemam', persze az de akkor is. es megfontosabb, boldog nevenapjat!!!!!

13 comments:

iszting said...

huhu! juhe! csudaszep, nagyonvagany! barcsakenis! enislegkozelebb! hatplanehamegnemisfaj! szoval remelem, elegedett, mert remek kis tetkoja lett!
gratulalok a csavar-ugy sikeres vegkimenetelehez!
mondja meg, ki az a pokker! a pokker norvegul hohert jelent, vigyazat! meg a poki(bocsanat) egy verziojakent is hasznalhato!
remek, h tyonak elkezdodott a vakacio, vegyetek buvarszemuveget meg bekalabat es sussetek langost a lakasban, a balatoni nyarakat imitalando!
es kepzelje, pont ma megkaptam a lapjat! csudaszep lap, nagyon koszonom! jaj, minden mondat vegere felkialtojelet tettem (szo szerint), bocsassa meg(!).
abba is hagyom, hiaba biztat pali, mint oly sokszor maskor is, hogy "do the butaság!"
csok

iszting said...

nohat, eshat koszonom a koszontest!

althea said...

hát ez nagyon jópofa lett! és azért nem lett egy ágával felfelé fordítva, h ne legyen vöröscsillag-utánérzés? :)

mina harper said...

hat pokker az tyokker, de ha hohert jelent, juj, akkor nem!
balatoni utanzo nyarra olyan durvan nagyon keszulunk, hogy el sem hiszi. pl. a hetvegen ha minden terv szerint alakul akkor terasz butort epitunk fabol, subidubi! hude meg mar hetek ota langosert ragja a fulemet:)
es hat gondoltam minden politikai es vallasi szimbolumtol elzarkozva a purple-pink csillag legyen kicsit ferde. a szint amugy a pasim valasztotta, de az is ellenalhatatlan volt ahogy ezt a szot brendon kiejtette, kerjenek meg egy fiut hogy ejtse ki, es kacagjanak onok is hajnalig!
amugy nekem pms szempontjabol vannak jobb es rosszab honapjaim, gondolom mindenkinek, de nekem eleg nagy kulonbsegek tudnak lenni. ez most egy rosszabb honap:(

mina harper said...

ja es tokre koszonom a dicsero szavakat, nekem is nagyon tetszik es meg egy pillanatra sem bantam meg.

tyot epp most hivtak, jovo heten el kezd dolgozni! de izgis!

iszting said...

melyik szora gondol?
absz. igen, azaz, h vannak rosszabb es jobb pmsek. reszvetem:-(sztem akkor mar a fankot se hagyjak ki, ha langost sutnek! micsoda tabor-hangulat lehet ott!

mina harper said...

hat azokat, hogy csudaszep meg jopofa, na! fank, ehh annak nincsen itt az idenye! es oszinten szolva a langos is olyan maceras. tabor-hangulat talan kicsit tulzas, de azet van benne valami.

brbx said...

Nagyon pajkosnak tünik az a tetoválás. olyan, mintha a szerelme viccből egy piros tollal csillagot rajzolt volna a térdhajlatába.
a mostani pms nekem is rémes volt (de erről írtam). egyetlen szóval tudom jellemezni a pocsolya mellett: tirpák nagymamám használja a romlott ételre: megforozsnyásodva éreztem magam :)
biztosan a hirtelen időjársváltozás miatt szenvedtünk ennyire.
tényleg nagyon jópofa lehet most maguknál!

mina harper said...

halloo
hat, draga barbara itt mar megint nem is tudom miota kb egyfolytaban esik vagy fuj a szel vagy egyutt, bakker megiscsak majus nagyon vege van! iden meg csak egyszer volt rajtam szoknya harisnya nelkul es meg csak egyszer bicikliztem haza keso este rovidujjuban. persze az az egy is olyan fantasztikus volt, hogy nem panaszkodok. szoval nem tudom ez most akkor negativ idojarasi veglet, vagy csak nincs is globalis felmelegedes es el gore hulyesegeket beszel es akkor lehet nekunk is autonk?? elnezest, ma talalkoztam adam amerikai fiupajtival es most szamoltam ki hogy igazabol eszrevetlenul fel uveg bort megittam, szoval teljesen jogos, hogy nehany visszapillantotukrot majdnem lecsaptam hazafele, dehat nekem fel uveg bor az egyenlo a max lereszegedessel. es az is van, nem is tom, hogy gepelek.

brbx said...

Drága részegeskedő Co :))),
Fél üveg bor már nekem is koordinációs zavarokat okoz, úgyhogy oda se neki... Élvezze ki!
Itt is most jóval hűvösebb van: hirtelen megint pulóvert kell hordani, és éjszaka jól be kell bújni a takaró alá. 1 hete me leeresztett redőnyök mögött izzadtunk... AZt hiszem az a trükk ebben a globális felmelegedésben, hogy nagyon szélsőséges időjárási körülményeket okoz: nagy hőingadozás, hosszú, száraz időszakok, aztán özönvízszerű esőzések, nagy viharok... szóval ne vegyenek kocsit, mi se veszünk. bár mi azért, bevallom őszintén, mert mindketten utálunk vezetni.és próbálm magam lenevelni a nagy fűrdésekről, de nem megy. most már bűntudatom van, ha megteszem, de annyira finom, annyira jó, hogy nem birok róla lemondani... Maguk ezzel hogy vannak?

brbx said...

elnézést a gépelési- és helyesírási hibákért!

46.16 said...

azta... irigykedem :)
en ugy csinaltatnek meg! es szerintem nagyon jo otlet hatulra tenni, mert igy nem latod mindig:)

mina harper said...

hallo, akinek olyen rozsaszin biciklije van az ne irigykedjen kerem, mert igazabol en irigykedek!!!! olyan nagyon gyonyoru az a bicikli mint egy alom! hmmmm!
amugy meg jozan pillanataimban teljesen tisztaban vagyok a glob felmelegedes szelsoseges jeleivel, azert reszegen lehet remenykedni! es hat kad furcsi nekem is nagy dillema (?) dilemma (?), errol mondok le a legnehezebben, nem csak azert mert a zuhany ugy mukodik, hogy minnel foljebb emeled annal hidegebb lesz a viz, tehat ha nyak-mellkas magassagban jo (min 7 perc allitgatasi ido) akkor a hajoblites az tuti hidegvizben tortenik popsit meg csak leforrazni lehet. marat tehat az ember kuszik maszik a vizsugar korul nagyon kenyelmetlen, sot az elmult harom honap tapasztalatai alapjan szamomra elsajatithatatlan modszer. viszont a kozos kad furcsi abszolut energiabarat megoldas es amugy is csodajo muri.