Wednesday, March 21

megkezdodott a csillagaszati tavasz!

es en ezt a napot mindig nagyon szerettem, es ma is! olyan jo honap ez a marcius!!! szinte minden nap van mit unnepelni.
es most annyra szeretnek vegre beszamolni a bokatoresrol, meg a korhazrol, meg arrol, hogy igazabol mennyre feltema mutet elott. Meg arrol is szivesen irnek, hogy milyennek tetszik az uj munka, es hogy ha minden igaz akkor jovo hettol, ha mar jaro gipszem lesz akkor keresnek nekem irodai munkat, hiszen a sajatomat gipszel+mankoval nem tudom ellatni, es azert nem lenne jo hat hetre kiesni a munkabol, plane hogy probaido alatt nincsen betegszabi, ezek nem tudjak, hogy en vagyok a csaladfenntarto!
szoval sok mindenrol szeretnek irni, persze mar napok ota, de most oreg morgos tontolino esszeket fog irni a gepen, es kicsit kesobb meg jon jude, aki elvisz kavezni!!!! most fogok eloszor kimoccani, de mar nagyon kell, ugy be van sozva a popsim a mehetnektol, hogy azt el sem tudom mondani! meseltem mar, hogy amikor ovis voltam mindig ezt mondtam: mennyunk valahova es vegyunk valamit! es ezt azota mondom! laginkabb csak magamban azert mert rajottem milyen sekelyes, de igen engem felhotlenul boldogga tesz ha megyunk valahova es veszunk valamit!

1 comment:

brbx said...

Most nagyot nevettem! a nagymamám azt mesélte, hogy az anyukám kiskorában pontosan ugyanezt mondta mindig. Egyszer csak felpattant és teljesen besózva elkezdte cibálni a családtagjait: Menjünk valahova és vegyünk valamit!!! :))

Itt most egy kicsit tél lett megint, de azért senkit nem lehet átverni! Március van! A tavasz pedig itt van köztünk, csak bújócskázik éppen.