Saturday, March 17

legyen mondjuk az, hogy mivel a bokatores apropojan ugyis itthon nyaralok es a portfoliot is beadtam (ill tyo) tegnap, szoval annyit irhatok amennyit birok, es akkor most szepen mindenre sorkerul!!! daaaaadaaaam!
es akkor most nem kell agyalnom, h jaj ebbe minden beleferjen vagy legalabb ertelmes legyen, okepi?
szoval multheten elkezdodott a piknik szezon! bicikli, pokroc, papagajok a heath-en, labfoci es napsutes! hmm, ezek kozul minimum kettovel fel kell hagynom a kovetkezo ket honapban, hmm es megint hmmm. Pedig csutortokon kaptam kosarat a biciklimre. jobb ha nem is megyek bele miota vagyok kosaras biciklire most meg ket honapig csak nezegethetem. node igaza van barbara, annal jobb lesz majd majus 10-en ujra felpattani. (hat hetig lesz elvileg gipsz es ket honap mulva lehet ujra sportolni kezdeni szoval 05. 10-ig szamuolunk vissza)
es az uj munkat is elkezdtem mult heten, errol meg tervezek sokat irni, sot meg a regi munkahelyrol is!
ket hetvegevel ezelott meg szombat este voltam judenal szulinapi partin ami nagyon vidam volt, es vegre lattam a pub szappanoperajanak a szereploit, es egy percig sem tulzott veluk kapcsolatban jude, igazi szappan, tisztara fuggo lettem en is. es persze ott is aludtam, igazi csajos este volt sot masnap csomot setaltunk es boltokban bameszkodtunk meg vasaroltunk. (pl. vettem egy nagyon szep uj pizsamat, sok uj felsot es ez azert volt a legjobb mert az uj munkaba minden nap uj poloba mentem es ez orult sokat segitett az elso napok izgalman. teljesen nyilvanvalo igaz?) aztan talakoztunk tyoval, valahogy ez is egy olyan nagyon igazi classic dolog judeval menni talakozni tyoval. aztan hazamentunk es gyors tesztavacsorat foztunk, j. kicsit aludt, ettunk es aztan, igazabol ide akarok kilyukadni ( a tobbit csak valahogy olyan jo volt leirni, mert nehany eve a vorosmarty utcaban voltak ilyen vasarnapok) szoval, hogy jude behennazta a hajamat. nagyon szep fenyes lett tole, szoval ezen a teren abszolut meg vagyok gyozve, lehet legkozelebb szintelennel probalkozok, bar semmi kifogasom a szin ellen, kb olyan semmilyen voros. hm semmilyen szokebol semmilyen vorosbe tulajdonkeppen semmilyen erzes valni. ennyire meg soha sem hagyott hidegen hajjal kapcsolatos valtozas.
kepekkel bizonyitom:

a papperok ott vannak valahol!!!




ezt nem reg talaltuk a highgate-hez kozel egy kis utcaban, vidam ugye?
hamarosan reszletesen beszamolok a bokatoresrol, ami ugye inszalagszakadas is! meg persze az ultra jokepu orvosokrol a korhazban. meg mindenrol na!

3 comments:

brbx said...

Tavasz Londonban, ÓÓÓÓÓÓ!!!
És Bea, biztosíthatom, nem kell izgulnia az öregség miatt, mert maga egy csodaszép lány (vagy nő, ahogy tetszik)! És Balázs is írtó klassz pasi! Nagyon jól áll neki a szakáll! Meg maga a fotó is hihetetlenül kedves és szép. Nagyon jó volt nézni! Igazi tavasz-fotó virágzó fákkal, szerelemmel... hát én mindjárt meg is nézem az Amelie-t vagy a Love actually-t, vagy a Szerelem hálójában-t, vagy a Zöld Kártyát vagy a ....:)

iszting said...

hat, egyreszt csak csatlakozni tudok barbarahoz, azaz a kepek szuper hangulatuak, kedvesek, arad a jo hangulat es a kedvesseg, ahogy a soraibol is, orulok, h igy megorizte a jokedvet a baleset ellenere is, maga lesz a peldakepem! folsoket folnyomhatna a mat.girlz.-re, ezt nem tom, milyen alapon mondom, amikor magamat november ota nem tom ravenni, h odapostoljak, pedig sok erdekesseget vettem-kaptam azota.
es tovabbra is azt mondom, h tyotyonak remek dontes volt a szakall, palko szerint amerikai college-banda enekese, sztem francia tovabbra is, ugyhogy megbeszeltuk, h inkabb jean-jacques.
telleg nincs nagy valtozas a hajaban, nyomjon szintelent is, en is azt csinaltam kb. egy honapja es nemsokara megismetlem, mert allitolag masodszorra hat igazan a henna apolo hatasa, szoval ezert ajanlom onnek is.
no, hat ez egy elegge kulsosegekre koncentralo comment volt, bocsassak meg feluletessegemet!

althea said...

jaj, elfelejtettem kommentelni :) szuperek a képek, főleg a double portaitot szeretem, tisztára mint egy stockfotó a happy young couple kategóriából :). és nagyon örülük dárga có, hogy ilyen szuperül viseli ezt a kis futóműhibát (épp vmi autószervizes riport megy a juszt műsorában, hihi).