Tuesday, February 20

comment folytatasa

szoval, ha nem is vesznek fel, de legalabb azt hiszem, hogy most eloszor az eletben elmondhatom, hogy minden tolem telhetot megteszek valamiert amit igazan es nagyon akarok, es ez az erzes olyan mamorito es feludito, azt hiszem buszke vagyok magamra. persze ez az erzes nem tompitja azt a vagyat, hogy oda jarjak. nem tudom miert pont oda, ill persze nyilvan tudom, hogy a vilag egyik legjobb iskolaja, es nyilvan elvarazsol a gondolat hogy kedvenc kortars brit alkotoim kozul csomoan odajartak, meg persze common people, de akkor is az en szintemen nyilvan barmely mas iskola is megteszi majd. erre remelem azert tobb az esely mint az emlitett 3%.
szoval december ota este amikor hazaerek akkor 6-10 neha 12-ig gubbasztok az asztal folott es rajzolok, festek, kollazsozok, stencilezek, fotoshopozok, illustratorozok..... hetvegeken gyakran vasarnap este jut eloszor eszembe, hogy meg nem voltam az utcan. hetente kb ketszer jon sarah, alt pentek este es vasarnap. sarah a tanarom. nagyon kedvelem, nagyon jol magyaraz, gyonyoruen beszel! igazan valasztekos ami a kollegaim utan irto nagy feludules. csoda lelkes es nagyon biztato, es igen huko igaza volt! amiota mondta azota egy csomoszor eszembe jut es egyre inkebb ugy erzem, hogy olyan mint egy terapia! minden alkalom utan hihetetlenul feltoltodom, es ugy erzem a felhok fole tudnek ugrani, ha akarnek, meg persze ha ne lenne teriszonyom. ket ora egy alkalom, de sarah annyira lelkes, hogy volt mar negy orat is maradt. ket hete mielott koltoztunk kivettem egy hetet es a koltozesig sikerult napi 10-12 orat nyomni, akkor minden nap jott s. es szerintem sikerult osszerakni a portfolio mondjuk harmadat-felet. marc 15-re kesz lesz ugy dontottem, addig meg ne hivjanak be, es akkor ezert tessek drukkolni! azert, hogy felvegyenek nem kell vesztegetni!
tyonak elkezdodott a masodik felev es o belebujt a konyveibe. olvas-olvas-olvas, jegyzetel-olvas, ir-olvas, ir-jegyzetel, ir-ir, jegyzetel-jegyzetel. ezt neha randomszeruen valtogatja. amugy meg van nekem tiltva, hogy dicsekedjek, mert 1. az olyan ciki, 2. meg csak az elejen van es konnyu, 3. a tobbiek a hulyek, 4. amugy is! de szoval nagyon-nagyon jol teljesitett tyo az elso felevben, januarra kiderult az osszes eredmeny, es borzasztoan buszke vagyk, nu hat tobbet nem szivarogtathatok ki!
elso felev utan leadta a human geografit, ami egy globalizacios trefacska volt az oregnek, nyilvan azert ehhez a kozgazos alap erosen hozzatett. helyette a nem tul sok idoben megfelelo opcio kozul london 19. sz. tortenelmet valasztotta, de mar kijelentette, hogy sajnos komolytalan butaskodasrol van szo, szal nem megy tobb orara. (heh, hogy lazazik!) es hoho!!! van egy ali nevu srac akirol egyre tobbet hallok, asszonnya olyan mint n.p. akit hat tudjak mennyire imadok, olyan helyes-kedves fiu, igazi tyonak valo pajtas, drukkolok, hogy alakuljon a dolog. mar van msn kapcsolat is, es megbeszeltek h spanyolra egyutt tanulnak, ja amugy csak spanyolra jarnak egyutt. amugy pszichologiabol tegnap volt az ev legnagyobb vizsgaja, 40% az evvegi jegybol. most nagyon izgulok, de lehet meg akar hetekig is izgulhatok mire kijavitjak. o persze nem izgul, jol ment.
no barbaram, volt meg kerdes?
ja es kepzeljek vasarnap voltunk remember-en es tokre jo volt. olyan volt, nem csak egy pillanatra hanem az egesz idore mintha a kultiplexben lettunk volna. osszefutottam ket sracal a madachbol, es ez teljesen termeszetesnek tunt. es valahogy az egesz ugy jott le hogy a madach mekkora krva jo hely volt es milyen kult gimi, es most eloszor ugy ereztem, hogy igen marha jo negy ev volt. nagyszeru embereket ismertem meg, es akikel kozuluk meg mindig ismerek azok a legnagyszerubb barataim koze tartoznak. boldog voltam es felhotlenul felelotlen. sokat tanultam es valtoztam azalatt a negy ev alatt, es hasznos fontos resze volt az eletemnek. csak tiz evnek kellett eltelni, hogy igy erezzem. nagyon remelem, hogy azert ez soha sem fog ugy tunni mintha ez lettt volna eletem legszebb negy eve, mint ahogy azt az ember szulei papoljak folyton. azert nem felejtem el, hogy legtobbszor a negy ev alatt attol rettegtem, h mi van ha igazuk van es ez a legszebb negy ev akkor mi lesz ezutan. es azt is remelem, hogy ezt attila is elolvassa es latom is hogy mosolyog.

20 comments:

Virtualista said...

Tyónak nagy gratula, neked meg hajrá a portfolióval!
teccik nekem postacímet küldeni? (csikosd@t-online.hu) nem ígérek semmit, de hátha egyszer rászánom magam valami elküldésére, és akkor jó ha megvan.

brbx said...

Globálisan drukk-drukk!!! Azzal ne is foglalkozzon, hogy, mi lesz, ha... Csak a feladatra koncentráljon, és arra, hogy nagyon akarja. azzal se törődjön, hogy miért akarja nagyon. Szóval csak dolgozgasson-tanuljon, amennyit és amikor jól esik :))

Tyonak gratulálok minden eltitkolt sikeréért! ;))

iszting said...

nagyon jo tipp barbarae. es nagyon jo post volt, hu, de irigylem es buszke vagyok magara, h igy el tud melyulni valamiben! igen, en is ismerem az erzest, amikor nagy ritkan elofordult, h valamit nagyon akarok es meg is teszek erte mindent, tenyleg udito es mamorito, nagyon jol fogalmazott. annyira erosen hatott ram a beszamoloja, h (tegnap ejjel olvastam el) reggel ugy ebredtem, h ez volt az elso gondolatom/kep a fejemben, a maga buksija, ahogy orakon keresztul rahajol valami alkotasra. nem is tudom, miert, de erdekes volt erre kelni:-) majd mutat ezekbol valamit, ha mashogy nem, majd eloben?
ezenkivul inspiralo es felrazo is volt a post, h nekem is ideje mar osszeszednem magam. koszonom!
tyora meg akkor is buszke vagyok, hehe, ezt nem tilthatja meg:-)
tsók

pufi said...

hellllllo,
mindenkeppen mutasson alkotasokat, megol a kivancsisag! nagyon jo, hogy ilyen szorgalmasan csinalod, ennel jobbat nem is tehetnel. csak igy tovabb!

es ezenkivul tyonak is sok gratulacio meg mindenkinek, meg majd beszeljunk is valamikor, lehetoleg mihmarabb, es meg csak annyi, hogy amikor 14 evesen eloszor talalkoztam a padloszonyeges furdoszoba jelenseggel (naturlich in grossbritanien), akkor egybol beleszerettem, azota is ilyenre vagyom!! na ezt kapjatok ki

mina harper said...

koszonom, koszonjuk! azert majd szemelyesen titokban persze hogy megfogom sugni maguknak milyen jol nyomja tyo az egyot, csak majd csinaljanak ugy mintha nem tudnak ;)
eszti, maga mindig ugy meg tud hatni... nagyon koszonom! tenyleg legyen cset nagyon hamar!
es fogok mutatni kepeket nana!
palko, eskuszom onrol gondoltam volna utoljara, hogy szimpatizal a f. szonyeg gondolataval. csak az lehet a magyarazat, hogy az a szonyeg nem olyan szonyeg volt mint ez itt. no de akkor is! amugy mar tok reg szeretnem mondani onnek, h mennyire igaza volt a tanarral kapcsolatban! koszonom!
trin, cim megy!

iszting said...

szivesen, maskor is meghatok!
:-D lallalla. megyunk bori-kiallitasra mindjart, kepzelje, gondoltam, kulon erdekli, most, h on is vizualis-alkoto lesz/lett.;-)

brbx said...

Hallottam a hírt szombat este. Nagyon-nagyon szorítunk Attilával 16-án (meg igazából már most is)!!

tapahtumappaikkana said...

szombat este draga co ment egy gorkori diszko partyba es elesett, kificamitotta a bokajat...
ma elmentunk orvoshoz, aki egybol tovabb kuldott rontgenre, kiderult hogy szilankosra torte a bokajat, el is mozdult a helyerol es meg kell muteni, amint leapad a duzzanata... szegenykemet mar haza sem engedtek, meg mindig egy ujabb orvosra var hogy az is megnezze, par napon belul operaljak, aztan 6 het gipsz.
tessek neki sok-sok sms-t kuldeni!!!

brbx said...

Jobbulást és sok jót Neki!
Máris üzenek neki!

iszting said...

:-(((((((ooooooooooooooooooooooooooooooooo, nagyonnagyon sajnalom. irok azon nyomban.
basszusbasszusbasszus.

tapahtumappaikkana said...

ma delelott meg is volt a mutet, remelhetoleg minden oke, de most amikor otthagytam (mert sajnos meg ott kellett hagynom), meg mindig nem erezte a labat ami kisse furcsa...
holnap, ha atmegy a lepcso-teszten, haza is johet, s onnantol kezdve 6-8 hetig egyfolytaban online lesz:) mindenkivel tudatom hogy co orult bator es hosiesen allja a probat, vagy ezt nem is kene mondanom??
csok es joejt

brbx said...

Co egy igazi hős! Ezt mi tudtuk ám! :))
És ne izguljon, műtét után még lehet ilyen. Biztos lassan megy ki az érzéstelenítő is. kein problem.

iszting said...

igenigen, biztos mar erzi is! majd adjon meg hirt, legyen szves, kedves tyotyo, mert bea egyelore nem valaszol smsre.
addig is sok erot es jobbulast es sok szeretetet!

mina harper said...

dragaim, nagyon koszonom a sok sms-t es millio bocs akinek nem valaszoltam, de egyfolytaban jottek-mentek a doktor bacsik es a noverkek.
jol vagyok, nem faj!!! (egyelore)
mankozni nagyon trefas!
most neki esek a portfolionak, hogy pentekre csillogjon villogjon, sarah jon 6-ra.
azert itt vagyok on-line! (hat hetig subidubi!!!)

mina harper said...

ja es a legfontosabb lemaradt az elejerol:
ITTHONVAGYOK!!!!!

brbx said...

Bea itthon!!! Hurrá!!! Maga tényleg egy hős!! Elmegy felvételizni?! Csak ámulok és bámulok! Akkor jó munkát, mindent bele! Nagyon drukkolunk!!! Azért vigyázzon nagyon magára! illetve Tyo méginkább vigyázzon magára! magára, nem magára! persze magára is :)

iszting said...

orulok, h otthon van! es de vagany, hogy megy felvetelizni, en meg itt izgultam, h mi lesz, dehat maga aztan tud elni!:-D
hanykor kell drukkolni holnap?
csokok

althea said...

úgy tudom, felvételizni tyó fog menni :). mert csak be kell vinni a portfóliót. amihez jó munkát addig is, és tudom, hogy tutira szuper lesz!

Salamonz said...

a legjobb az egeszben hogy tyo is bukott egyet a bringaval tegnap, ugyhogy mar ket invalidus van a lakasban:)
a portfolio meg keszul, utolso simitasok ma delutan, holnap meg valaki beviszi..
boldog marcius idusat mindenkinek!

Haggis McMutton said...

én is csatlakozom:

JOBBULÁST ÉS NAGYON DRUKKOLOK!!!!!