Tuesday, January 2

12 comments:

Virtualista said...

igazán hangulatos kis képecske, és talán egyszer majd még írtok is. ;))
(Imádom az ilyen felhúzós, rácsos ablakokat.Már csak egy kucorgó macska hiányzik a képről.)

brbx said...

ó igen, egy kucorgó macska szerintem is nagyon :)

althea said...

nagyon szép lett a blog új ruhája, sk-gyártmány? és én is szeretnék ott lenni azon a képen :)

iszting said...

telleg, a mi lapunkat nem kaptak meg?

Salamonz said...

oh nagyon koszonjuk, uj ruha co muve, igazan szep, ugye?
cicat mi is nagyon bele tudnank kepzelni, de puszle messze van es valoszinuleg a landlady nem is orulne...
iszting, a kepeslap megjott, koszi, hat maguk megkaptak-e?

brbx said...

Jelentem a gazdagrétiek megkapták. :) Köszönjük! Nagyon szép a blog!

iszting said...

gratulalok bejconak!
o, hat mi nem kaptunk onoktol kepeslapot:-( kutyauristenit.

pufi said...

megkaptuk!
köszi!

althea said...

hát hiáb kattintok ide naponta többször is...

Salamonz said...

nnnna meg egy kicsit... es gyakrabban!!

mina harper said...

jaj de tenyleg es meg trefalkozunk is, az anyankat! de tenyleg holnap ha nem irok torjon ki a bokam!
off: eszti kezdek aggodni, meg semmi sem jott, juj!

Tyotyo said...

Én vagyok az igazi és az egyetlen Hírös Tyotyó ! :)