Tuesday, December 5

myspace

nem azert mert van barmennyi idom is elkurni, vagy azert mert internet haverkodni szeretnek, hanem csak azert mert kivancsi voltam, na!
leginkabb azert mert azt olvastam a hetvegen, hogy egy valamire valo trendy social activity ott kezdodik hogy napi 1000(!) uj ismeros.
szoval bejelentkeztem, ehhez kertek egy szuletesi datumot, egy iranyitoszamot, egy nemet, egy nevet es egy e cimet. ezek utan ossze is dobtak nekem egy kis adatlapot:
star signe: sagittarius
marital status: single
children: I don't want kids

hoooo?????

a messzemeno kovetkezteteseket meghagytam a csalad szociologusanak.
aki amugy mostanaban mar csak olyan szavakat hasznal, hogy meritocracy meg social integrationist discourse.

4 comments:

iszting said...

erdekes. jol beleillik ezen idok borongos hangulataba:-(
viszont kiszurtam az elozok kommentjeinel, h maguk jonnek januarban??? igen, igen, jojjenek, ugy orulok!!!
az elet egyebkent szerintem is meg mindig leginkabb egy szarosszendvicshez hasonlit. de jonnek majd jobb napok.
tobb ilyen okosat mar nem irok.
a legjobbakat maganak, beacska, a legoszintebben!

brbx said...

Bea, én is fent vagyok a myspace-en! :) (méghozzá azért, mert csak így lehet olvasni Jarvis blogját, meg egyebeket csinálni...:))
dejódejó, jönnek januárban!!!

althea said...

ohó, én is fent vagyok a myspace-en, de egy ismerősöm sincs :). de majd most lesz :).

brbx said...

tyuhéééé! :))