Monday, September 4

huh

huh es megint huh!
ma voltam egy (monnyuk a legjobb) ugynoksegnel intejuzni es SIKERULT!!! az intejuztato levonta a kovetkeztetest itt a helyem a legjobbak kozott mert a legjobbak koze tartozom. huh nagyon orulok! most egy kicsit megnyugtatobbnak tunik a jovo, persze meg egy ideig ugyan az van mint eddig tehat camden, de nagyon-nagyon bizom benne, h ez az ugynokseg megtalalja a nekem valo munkat, mar most eloroppentettek egy ajanlatot pont abban a day centre-ben amit ismerek, a mi sracaink is oda jarnak (ergo kozel is van lehetne bringaval jarni). en neha dariussal mentem oda zenelni es nagyon szimpi hely, plusz a manager-rel a multkori fesztivalon ossze is futottunk, aki meglepoen megismer es ugytunik kedvel. szoval majd meglatjuk.
oh tudom ez is kusza lett, azert remelem a lenyeg kiveheto: orulunk!

15 comments:

iszting said...

:-D, :-), ;-)
mi mast mondhatnek? ez szuper! latjalatja!!
(cuccokkal kapcsolatos fejlemenyeket az en blogomra irtam)

althea said...

wow wow, drukkolok!

brbx said...

ÉLJENÉLJEN!!! :))

mina harper said...

ja es az egesz vagy ket es fel ora volt es kb mindenrol beszeltunk, szoval nagyon elfaradtam a vegere, es most mar csak arra emlekszek, h egyfolytaban hulyesegeket beszeltem. es olyan szar uuu de ciki voltam erzes van. no mindegy a lenyeg h felvettek:)

Virtualista said...

nagynagy gratula!!!!
;)))))

mina harper said...

halo mindenkinek kepzeljek itt vannak esztiek, uuuuuu olyan hihetetlen es nagyon jo!!!!

marcusunrealicus said...

itt jártam!
Pista

srac said...

kicsit kesve, de en is jo kivansagaimat fejeznem ki.. ;>

meg azt, h a stencil graffitis kony naggyon tutti ;> koszi a szakkr neveben

iszting said...

hallo, ugye, irnak majd tyo beiratkozasarol ill. az elso egyetemi napokrol?
meg azt szeretnem mondani,h otthagytuk a 4cd-s city loungeunkat, majd zoldek hazahoznak nekunk? ezer pona!!

marcusunrealicus said...

Huh! Itt közben nagyon sulyos dolgok történnek!
Nem tudom mit tudtok Salamonz-ék erröl!
Tv ostrom, autogyujtogatás, meg minden...

Salamonz said...

oh igen, lattunk sokmindent tegnap este... de most inkabb nem formalok velemenyt:)
iszting: cd megvan, ezredes szallitja! pona az uzenetekert, micsoda mulatsag!
ja es beiratkoztam, minden siman, sot szupersiman ment, elkepeszto, viszont nehezites: 3 heten belul be kell mutatnom az erettsegi bizonyitvanyomat, hivatalosan lefordittatva... nem latta veletlenul valaki??

marcusunrealicus said...

OK! Remek! Csak nem tudtam mennyire jó ott a támogatás! De hát a BBC szülôhazájában ez nem is kérdés...! :)

iszting said...

szöna, s inkabb mi mondunk pönat meg egy izben!
nalam eskuszom, nincs a bizi.
hat anyukad nem orzi? mindenesetre drukkolunk, h meglegyen!
s fotozd le majd titokban a padtarsadat!
zoldeknek jo utat es hat kellemes utolso londoni estet mindannyiuknak!

brbx said...

Azt mondták, ma Londonban is tüntetés lesz a gyurcsány-kormány ellen. a helyi morci magyarok összefognak. azt nem írták, hogy pontosan hol...

althea said...

nahát, ezek a magyarok milyen összetartóak - sztem ez csak vmi vicc lehetne :)