Tuesday, August 1

dariushoz ki kellett ma este hivnom a mentoket... nem tudok aludni, egeszen ertheto.
nagyon faradt volt, nem vacsizott rendesen, ez mostanaban sajnos termeszetes, ugyhogy mar het korul megfurdettem, es pizsibe bujt. darius nem beszel sokat, de ma este nagyon egyertelmu volt, hogy hamar agyba akar bujni. ugy orulok, hogy nyolc utan meg beugrott primavera, darius novere, igy szegeny old git nem maradt magara... prim rogton kiszurta h megy fol a laza, minden pillanatok alatt tortent, elsapadt, felment a pulzusa, kidulledtek es vizenyosek lettek a szemei, kicsit habos lett a szaja, reszketett es legszomja volt. mire a mentok kijottek, jobban lett, es az eszmeletet sem vesztette el, persze azert elvittek, prim vele ment. most ulok a telefonon es varom, hogy hivjon.
hogy ha nem lett volna itt prim akkor egyedul kellett volna elkuldenem a mentokkel es azt nagyon gyuloltem volna, nem csak mert down-koros, nem csak mert dementiaja van es mar itthon sem tudja gyakran hol van es a korhaz + a rengeteg uj ember nagyon megijesztene, nem csak mert mar nagyon gyenge es lehet ez az utolso utja, hanem ugy egyebkent is, en sem mennek szivesen egyedul, de nem lehet. nem csak mert ez a procedura, hanem mert itt van a masik ket csaj, nyilvan ok sem maradhatnak egyedul. hah, persze erre mondhatna az en draga lengyel forradalmar baratom, hogy hol a bloody hell-ben van az on-call.... (=olyan manager aki az irregularis idopontban elerheto, sot barmi helyzet van, az on-call-t informalni kell, es persze elsosorban azert van, hogy segitsen, igen, ilyen esetben elvarhatoan idejon, vagy a korhazba megy.) amugy sokkal nagyobb bizodalommal hivtam ma, mint eddig barmikor, roy (az egyik fogonosz a rendszerben) lepattintotta a telefont ben-nek (aki a vilag egyik leghelyesebb fiuja, es dpa-nak, a kedvenc hazam managere) szoval hivom "a" szamot meg uzenetrogzito sem, hmm hivom ben-t sajat szaman, oooo hat igen mult heten felhivta roy, h vallaja mar el, o mondta ok, de kedden (szal ma) dpa-ban alszik szoval akkor ma nem o, de nem is tudja h barkivel beszelt volna roy, mert magatol erthetodoen ezt vele mar nem kozolte (azt h kinek adja at a telefont azt nyilvan a kisujjabol kellett volna kiszopnia, mint megannyi mast is itt camdenben). ettol fuggetlenul, ben nagyon nagyon kedves volt es mindenben segitett, ill azt mondta h mindent jol csinaltam, es meg kesobb vissza is hivott h en hogy vagyok, mennyire vagyok kiborulva, es hogy egesz ejjel batran hivjam ha van valami.
nem is tudom mit csinaltam volna ugy amugy ha nem lett volna prim itt, lehet elvesztettem volna fejem es panikba esek, hmmm ebbe inkabb bele se gondolok.
most hivtam, ki van kapcsolva, jaj de izgulok!!!!

8 comments:

Virtualista said...

gondolom mostanra túl vagy az izgalmakon, azért szorítok, hogy ne legyen szomorú még a vége, te meg tényleg strammul csinálod. Aztán valaki már csapjon rendet a manager-ek között!
Milyen nehéz lehet ez a munka, merthogy ismered őket, időnként minden percet együtt töltötök, és aztán egyszer csak bumm, rosszul lesz, és nem sokat tudsz tenni. Biztos nem pánikoltál volna be, annál már több tapasztalatod van, nemigaz? Majd írj, hogy mi van.

mina harper said...

hat nincs jol szegeny ordog, nehany napra tuti benttartjak. ejjel hivott prim es meselte h oxigenre raktak, na ettol vegigrotyogte az fel ejszakat. de nagyon csunya tudogyulladasa van mar megint, oooo.

Virtualista said...

Akkor jobbulást neki, ez az oxigén dolog nem lehet rossz...mármint tüdőgyuszi nélkül.

moncsi said...

most, ezt így olvasva rájöttem, hogy én ezt soha nem tudnám csinálni. minden tiszteletem, csodálatom a tiétek!!! persze nem most jöttem rá én erre, rég tudom én már ezt...

althea said...

kemény ez, maguk meg nagyon jól nyomják, respect érte :)

iszting said...

olyan ugyes vagy! remelem, tul vagy mar a sokkon, es meg jobban remelem, h darius is jobban lesz!
nagyon szep szerdat nektek!

brbx said...

Nagyon stramm vagy!Tényleg ámulatba ejtő, ahogy ezt csinálod értük.Drukkolok Dariusért.

Salamonz said...

nagyon kedvesek mind, koszonom igazan! most jovok dariustol a korhazbol, mar jobban van, de azert meg nagyon cefetul nez ki szegenykem, persze a korhaz kornyezet is ront ezen, korhazban mindenki sokkal betegebnek nez ki szerintem mint amugy.
en is jobban vagyok mar csak nagyon almos, nem sokat aludtam az ejjel. ebedre osszefutottunk balazzsal es ez nagyon sokat dobott a kozerzetemen. most meg lehet kicsit alszom amig jon huko.