Saturday, April 15

feher haj?

haaat, elsore semmikeppen sem lett olyan mint terveztem, ennek valoszinuleg az volt az oka, h keves volt a hidrogen+peroxid cucc, annyi is csak g zsofi miatt volt, no nem voltam tul felkeszult. estelle-el setaltunk a heten camdenben, es meglattam ezt a feher festeket (ugyanaz a marka mint annak idejen a piros volt), es aztan rogton kellett kiprobalni otthon.


haat, ez lett elsore (beethoven felesege poloban)














menet kozben












hmmm, mit gondolnak? nekem nagyon furcsa, de kedvelem, sajna szerintem meg mindig nem tokeletes, mintha lenne valami kis rozsaszin-nsargas arnyalat a tetejen. tan ez lampafenynel jobban latszik, nem tudom. de szerintem kriszta haja pont ilyen es ha szerinte az nem feher, akkor ez sem... ejhaj, max meg egyszer probalkozok... vagy nem tudom
ajandekert: mi megy a teveben?





itt van meg egy clue












latjak a sargas arnyalatot, grrrrr

8 comments:

Virtualista said...

Én elismerem fehérnek, te meg bírd ki hogy nem nézegeted a fejed tetejét, és akkor neked is fehér lesz.
férjem szerint a tannenbaum a családi átok vagy micsoda megy a tv-ben nálatok. itt ben hur az egyesen, azt nézegettük a megasztár lukaiban.
blanka szombat esti partit tart, de nemsokára megyek aludni, remélem ő is úgy gondolja. ;))

srac said...

az "itt van meg egy clue"-kep nagyon tutti: mint egy gegenbe' fenykepezett hilfiger-reklam....
gratu a modellnek es a fotosnak is ;>

Salamonz said...

oooo, hat nagyon koszonom!!!! megnyugodtam! es gratulalok, megnyertek a dijat, tiszta mazli h onok, irni is akartam, h baba zokni a nyeremeny! duaaaaa!
ehej, modell vagyok modell!!! nagyon koszonom, a fotosom meg egy zseni!
es ugye az is feltunik, h no a hajam, kb 2 honapja novesztem...lassan lehet mibe csattot rakni, hmm eleg lassan...

Virtualista said...

Jaj, de jó, igazi kézzel kötött babazokni? valamit már rebesgettél erről a matgirlzön igaz? hát ez igazán kedves Önöktől.
Hajnövés elég látványos valóban!

Salamonz said...

igen kerem kezzel kotott babazokesz, sot annyira lelkes vagyok h csopp sapeszon es egyebb konnyen eloallithato baba accessoires-on is torom a fejem! de ezt meg ne kiabaljuk el, maj meglatjuk mennyire vagyok ugyes, es kitaro...

althea said...

húdejó, nagyon vagyány, igazi cós frizkó! és sztem nem is baj az a kis másmilyen árnyalat, sőt, nekem még az első fázis is nagyon bejön. dejódejó hogy maga ilyen bátor :)

Salamonz said...

jeee, egyere magabiztosabba tesznek feher hajammal, koszonom nagyon am! batorsag meg, hmm, ha nekem olyan hajam lenne mint a magaje sarabebi, en sem tennek vele ilyent!

iszting said...

nekem is teccik am, csak meg nem vot idøm irni, mer sokat murizunk a vendegekkel (pl. most is):-) de majdan kifejtem bøvebben!:-)