Saturday, March 25

irni nem megy...












9 comments:

iszting said...

no, azert azt megirhattak volna, h hol van ez, ejnye!!
mindenesetre remek hangulat! o, az az anglius buja novenyzet!
co, ugye nem haragszik, ha azt mondom, h nekem az eløzø jobban tetszett? a rovidseg az nyerø, inkabb a szin miatt vivok belsø harcokat. de hol szerezte? modellkedes again?
soksok puszi a jegbøl az esøbe

Salamonz said...

jeje, igaza van draga eszter, ereztem en, hogy ez igy eleg informacio szegeny! tegnap cambridge-ben kirandultunk, de mar semmi erom nem volt irni!
a hajjal meg az van, h nehany hete mar megint suroltam az akar hosszu haj is lehetne ebbol hatart, oszt tonies a hulye haverja ugy elbasztak, hogy napokig zokogtam (kb szo szerint) oszt tyo megkonnyitett es letolta 3 cm. ezutan kb egy hettel befestettuk pepsi purple fantazia nevu szinre, csak mert ez az egy volt itthon, emlekeznek ezzel festettem tyo hajat osszel. na neki jobban alt, en olyan lettem mint egy orosz no, grrrr. szal hiaba mostam naponta min 5-szor, ezzel teljesen rombadontve mondhatnam gyokereiben megrazva az egeszseges rendszeressegu hajmosasra valo atterest, amit ugye az ilyen hosszusagu haj engedne, szal a szin makacsul maradt. a heten meg kiprobaltunk rajta egy ilyen szokito cuccot, a vegeredmeny kb olyan kellett volna legyen mint kriszta haja, de ido elott lemostam, mert beleszerettem ebbe az elrontott bugyi rozsaszinbe. amugy szerintem trefas, es most aztan barmit ki lehet probalni! es fogok is! azert ha lehetne visszacsinanam az eredeti hosszra es fazonra es szinre, de nem lehet, c'est la vie!

althea said...

na tudtam ám én, hogy csak noszogatni kell :).
Jude gépét vittétek?
sztem nem rossz ez a rövid, úgy nézel ki, mint egy festőnő :)

althea said...

ja és Có, megkaptam a lapokat, zseniálisak, főleg a Grétás! :)

Salamonz said...

festono! nagyszeru! koszonom!
jee, jude gepe, de nem jottunk ra hogyan kell levenni a datumot, es most ilyen buta kepeink vannak, ehh! kell venni egy gepet, most aztan mar az istenit!
c

iszting said...

de milyen volt, mikor toniek elbasztak es zokogott? el sem tudiom kepzelni, h az otletes co, aki minden hajbol kihozza a viccet, ennyire elkeseredjen, akkor valami nagyon durvanak kellett lennie! probalja meg leirni, please!
es mik a "barmit ki lehet probalni"-tervek?
es meg azt akartam mondani, h azon a kepen, amelyik nem szines ugy nezel ki, mint palko batyja (gabor) a gyerekkori kepein! telleg, mert szinte egyszerre allapitottuk meg pudlival!:-)
egynapos turan voltak?
jo a kedelyuk mindig?
sokat aktivkodnak, amikor nincs melo, vagy inkabb agybankavezos?

Salamonz said...

jaj melyik kerdesre is eloszor?
szal toniek olyan barat-aprod hangulatot nyirtak, ami mar akkor semvolt meses miutan kijottem, de az elso mosas utan valt igazi tragikumma! olyan korbe bili, de semmi trefa benne, olyan volt mint egy csehszlovak kisjatekfilm hos, persze ez meg viccesen is hangzana, de a valosag szanalmas volt. csattokhoz abszolut rovid, zselehez hosszu. hat nem tuidom latja-e igy maga elott?
haat, nem tudom, az jo e nekem ha ugy nezek ki mint a pali battya kisfiunak, lehet ha megoregszem akkor olyan leszek mint gabor most? nem baj ha azt nem szeretnem! ajaj!
egy napos kicsi volt, es meses sok setalas, nezelodes, ahogy azt kell!
kedely mindig jo, nana! es hat szabadidoben meg hol ezt hol azt, azert ha rossz az ido akkor van lustalkodas is meg hosszas agyban olvasgatas. de valahogy olyan mintha alig lenne szabadidonk, hogy van ez miert es massal is igy van ez? annyi mindent eltervezek mindig csinalni, es kb soha se lesz belole semmi, ehh persze nem panaszkodas van am!

iszting said...

peldaerteku valaszadas, igazan koszonom!:-)
nem tom elkepzelni sajnos, marmint igen magat a hajat, de a haj szornyuseget nem. de elhiszem, kerem, vakon bizom onben!
nem haragszom, ha nem akarsz 37eves ferfinek kinezni 37 eves nø-korodban:-)meg amugy is megertem;-)
asszem, lazas vagyok, megyek is szenvedni, bocs, ha furcsakat irok!

Salamonz said...

nekem meg herpeszem, van, kurva enyhe ido ezt hozta a nyakamba, vagy az is lehet, hogy tudtomon kivul rohado szajuakkal csokolozok, brrrr! neeeem!