Monday, October 31

Cokit vagy calunk!

Persze tudjuk, hogy ennek meg ottan nincs nagy hagyomanya, ezert mi amolyan magyaros nepmuvelo-hagyomanyorzo modon jol nem keritunk nagy feneket (irhattam volna 'etwast' is, csak tul furcsa igy leirva) a Halloween (sziavirsli) unnepenek. De talan ez nem csupan egy mondvacsinalt esemeny, van valami a levegoben, a termeszetben is, kora delutani setank soran utbaejtettuk a temetot, ahol a mokusok elkepeszto aktivitassal, gyakran sajat testi epseguk kockaztatasaval estek nekunk.
De megis annyira szep minden, es mivel a tegnapi nap meg valojaban nem ert, most csodalkozik ra igazan az ember, hogy milyen koran mar milyen irto sotet van, igazi borzongato, kacagtato, melengeto kora ej. S mindebben a legjobb, hogy meg tovabbi ket honapig egyre rovidebb es rovidebb, ez nem mas, mint az igazi osz, a kedvenc evszakom!

11 comments:

iszting said...

hmm...milyen erdekes bejegyzes...tudatmodositot szedett, salamon ur?(mar, ha o az, de asziszem)
kacagtato ejek osszel...elragadott engem is a hangulat.
a halloween pedig itt is dul, ma este hazafele a tesommal rengeteg boszorkanynak, halalnak es ilyesminek oltozott kisgyerekkel talalkoztunk, a hazunk elotti kis utat a bejaratig pedig valaki kirakta vegig mecsessel, s itt is maszkalt egy-ket kisertet es hercegkisasszony az ejszaka folyaman.

iszting said...

akarom mondani este, hiszen az ejszaka meg jocskan tart

Virtualista said...

Jaj, a kép miatt megijedtem, hogy Tyó milyen rossz bőrben van, aztán gondoltam hátha ez egy tavalyi kép. vagy friss? Akkor bea új munkahelyén készült? Meséljetek. Itthon semmi sziavirsli, legalábbis nálunk, mert mi tegnap ki se mozdultunk, én csak a közértben voltam, aztán dolgoztunk meg olvastunk sokat, és közben nem jött se boszorka, se a halál. Ma gyújtunk mécsest sokmindenkinek. És ráveszem a merkliket egy sétára, mert csodaszépen süt a nap!

iszting said...

o simon, ugye?

Salamonz said...

ott a helyes megfejtes!
valoban tavalyi kep, mivelhogy iden nem tokoltunk... de majd nemsoka teszek fel meg jobbakat, frissebbeket!

Salamonz said...

trin, kulonben is mar nem is emlekszel ram? pedig juliusban talalkoztunk!
na jo, azota oregedtem, meghiztam, de nehany botox-kura azert helyretett

Virtualista said...

Az az igazság, hogy az éj királynője kosztüm egészen elrejti az arcod a képen, szóval épp csak be tudtalak azonosítani, azt már nem láttam biztosan, hogy most tavalyi bea vagy idei. ;)
végre, végre visszatértetek a blog-körforgásba!!!

Salamonz said...

khm, khm...
nem sne, hanem s'ur.. khm khm

Virtualista said...

na várj, akkor viszont simon nagyon hasonlít snére!!! Te jó ég, kezdek megőrülni. Nektek még nem tűnt fel?

iszting said...

ezt mar en nem ertem, trin...

srac said...

trefat felre teve, tenyleg nagyon jol sikerult kis poszt ez.
benne van minden, amit a halloween jelenthetne...