Tuesday, September 27

Nero es en

na kerem, hat itten egy kis paranoid komplexusrol volt szo azert nem akartam irni a nerozasrol. mert hat ugye ahogy azt en mar csinalni szoktam jol felreertettem az egyik blogon egy ram vonatkozo kommentet, es nehany nap pityerges utan ugy dontottem jobb ha nem irok es passz. no de, mult heten beszeltem a dologrol a tanacsadommal, aki felnyitotta a szememet, lelket ontott belem, es en atertekeltem a dolgot. koszonom juco!!
na szoval az egesz egy hideg oktatassal kezdodott a kozpontban, ket napig tartott es eleg vicces volt, tenyleg elmondtak, hogy nem kophetek a kaveba meg, hogy mossam meg a kezem pisiles utan. es persze azt is megmutattak mitol tokeletes a capuccino, na ilyenek. egy olasz srac tartotta aki eleinte szimpatikus volt, de a vegere elegge megutaltam, es mar akkor ereztem, hogy szegenyre csak a neroval kapcsolatos erzelmeimet vetitem ki. amugy nero, ami olasz hangulatot ill. kavet probal utanozni, valami megdobbento szamban alkalmaz olaszokat, ezt gringoek is alatamasztottak, akik itt toltott idejukben nagy expertek lettek, konkretan szerintem min. 12szer tobb nerot latogattak meg mint en. szoval szerintem ezeknek az olaszoknak tobbet fizetnek, hogy erositsek a buzis akcentusukkal az imagot. na mindegy ezt meg csak gondolom, de utana fogok jarni biz'isten! nu, a ket nap treninget 15 ora, nekem ket napba besuritve gyakorlati oktatas kovette, ami az en esetemben szerencsesen nem mashol tortent mint "chiswick 1"-ben ahol mai napig dolgozok. a maestro (figyelik az olasz kulturat!) marco nevu fiu, termeszetesen olasz, aki amugy kedvenc kollegam lett azota. hyper kedves, babasan jokepu. panaszkodott, hogy amikor itt lakott o is az earl's courtnal (ahol mi, mellesleg melegnegyed) mennyire felt mert a reszegen hazafele tarto melegek mindig leszolitottak estenkent, na kerem olyan is a fiu, ha reszeg meleg pasi lennek en is ot szolitanam le eloszor, nagyon cuki kis szettjei vannak, (remelem jude majd alatamasztja, hogy o egy tipikus olasz srac!) baromi precizen belott haj, minden mindenhez passzol, tele kiegeszitokkel, es a kedvencem az elmaradhatalan autostaska a hona alatt!!! na es meg ha beszelni is hallja az ember posze es sejpeg.... ha nem olasz lenne en is azt gondoltam volna hogy meleg. amugy legnagyobb baj vele, hogy ugyan mar masfel eve itt van meg mindig annyira de annyira nem beszel angolul, hogy csak na, ne gondoljak, hogy en itten a baromi jo angolommal lazazok, de a fiu nem epit mondatokat, csak szavakat rak egymas utan, megfejthetetlen randomban. amugy sajnos az o szintjen all szinte mindenki a neroban, mert persze ha nem is mindenki olasz, csak majdnem, angol kerem egy darab sincs. erdekes+ertheto szocio teny, hogy itt egyetlen felszolgalo+elado sem angol. tobbi kollega:
1db magyar lany hmmm, kezdem megkedvelni vikit, az a nagyon magyar tipus de van benne valami, hmmm, ha megfejtem elmondom. a ferjet helyezte ide egy evre az egyik sorgyar, mar elfelejtettem melyik, o meg nem akar otthon ulni egyedul, de angolul nem beszel szal nero.
2db lengyel lany, valojaban mar pont egyikuk sem dolgozik, mert felmondtak, meg masik neroba mentek at, de az egyikrol akartam irni, mert szerintem nagyon erdekes, hogy tiz honapja hozzament egy afgan fiuhoz, aki amugy hat evvel fiatalabb nala, es sajat akaratabol(?) betert a muszlimba. irtora durva eloirasok szerint el, es azt mondja hogy soha ilyen boldog meg nem volt, mert meg nem erezte magat ilyen kozel istenhez. amugy o sem beszelte tul jol ezt a nyelvet, szoval nem ertem, hogyan ertik meg egymast a ferjevel, peldaul egy ilyen vallas dologhoz nem kellenek mely, meghitt beszelgetesek? amugy harom honap utan keltek egybe, szoval meg hihetetlenebb szamomra a dolog! persze amikor mondta, hogy szerinte itt londonban a madame tussaud a legjobb muzeum, akkor gondoltam lehet nem is akar sokszor o melyen beszelgetni. na mindegy, amugy kedveltem, kar hogy elment.
van meg 1db manager lany, szinten olasz, barbara. aki hat le a kalappal, kurva jol csinalja ezt a munkat, megmutatta nekem hogy van ebben valami szep is, minden vendeget nevrol ismer, ahogy beteszi valaki a labat az uzletbe mar kurjantja is el magat, hogy "grande latte to stay with pan au raisen?" szoval igen is van ebben a munkaban szep es ertekelendo, meg ha onok kozul ezt sokan nem is gondoljak ugy. minoseget ajanlani a szolgaltatas non plus ultrajaval, komfortot teremteni az emberek eleteben, nyilvan nem ettol lesz valakinek boldog a napja/elete, hogy a kavezoban ismerik es tudjak mit iszik, de igen is hozzajarul. ugye maguk is ismerik azt a kellemes elmenyt amikor egy idegen, csak ugy kedves magukhoz, van egy jo szava, es hirtelen mar nem is idegen, es akarmennyire esik aznap, vagy akarmennyire is hulye az ember fonoke/beosztottja, ferje, vagy gyereke, ott a cafe neroban mindig lesz valaki akinek van egy kedves szava az emberhez es szep napot kivan. ettol fuggetlenul nem kedvelem ezt a munkat mert hat nagyon is faraszto, egesz nap talpon allni egy percre sem megpihenni mert ha eppen vevo nincs (ami eleg ritka) akkor is millio a teendo..., de orulok, hogy megtalaltam benne a szepet is mert hat nekem enelkul nem menne. es kerem ha azt gondoljak, hogy belemagyarazom ezt a dolgot, es az egesz nem szol masrol mint hogy en kavetfozok es kiszolgalok embereket, nem banom, csak ne irjak meg!
na kanyar vissza a kollegakhoz!
1db sved lany, abbol a dr albanos fajta svedsegbol, igazi szepseg es nagyon fiatal, ezzel egyenertekben naiv is, nem leszunk barinok, mert tul sokat vihog, viszont kellemes vele dolgozni.
meg 1db olasz lany hat o annyira uj, hogy meg nem ismerem
es 1db francia fiu, aki szinten uj es az elso napokban annyira kiboritott, mert allandoan poenkodik, meghozza nagyon rosszul, azt hittem megolom, es ugy is neztem ra. de most mar azt gondolom, hogy csak zavaraban csinalta, ugyan meg mindig poenkodik, de talan mar nem olyan fa szinten, de az is lehet hogy en kezdem megszokni, es ami nem utolso, erti az en trefaimat, monnyuk nem sokat trefalok, meg massal nem is lehet, csak o meg a sved lany aki beszel valahogy angolul. szoval most ugy dontottem meg varok vele, adok neki meg nehany kozos muszakot, ameddig velemenyezem veglegesen.
no a munkarol meg nem is nagyon irtam, de mar mennem kell, persze hogy oda!
no talan egyszer befejezem!
csok sne

No comments: