Friday, September 23

egy kis bankugy

no, ezt meg nem meseltem:
a mult heten arra lettunk figyelmesek egy penzfelvetel alkalmabol, hogy jelentosen kevesebb osszeg van a bankszamlamon, (nem akarok lazazni, de natwest bszla tulaj vagyok, hoh) mint gondoltuk kene ott lenni. eleinte arra gyanakodtunk, hogy vettunk valami nagyot, csak elfelejtettuk, pl van egy i-pod nano-m, csak mar nem emlekszek. hat nem, (ha barki meg akar lepni monnyuk annak nagyon tudnek orulni...)masnap be is mentem a bankba, hogy utana jarjak a dolognak, kertem egy szla kivonatot, es hat kerem tenyleg ottan latszottak olyan kifizetesek amirol nekem gozom sem volt. mondtam is a nagyon kedves lanynak, hogy hat mi a szosz van, o belepillantott a gepebe, majd mosolyogva kozolte, hogy valo igaz, ket kartya van forgalomban, duaaa! ami ugy lehet, hogy vagy klonoztak az en kartyamat, vagy amit en valoszerusitek, hogy az uj kartyam (mivelhogy ezzel a kutya csikmak nevvel mindenhol kuzdenek, itt sem sikerult helyesen feltuntetni a kartyan csak, egy betu maradt ki) a bank es kozottem fennakadt illetektelen szemelyek kezeben, ejjj! monnyuk szerintem a klonozasos verzio sokkal jopofabban hangzik, ezentul lehet ugy meselem. na szoval, hogy erre igy rajottunk, atrobogtam a rendorsegre, ahhol egy irto-nagyon-edes-angyal rendorbe botlottam. igazi fank arc, nagy macko, orult esetlenul a szamitogep elott. nagyon szabadkozott, hogy ez milyen sok ido, papirmunka miegyeb, es hogy biztosan lenne jobb dolgom is. meg sem fordult a fejeben, hogy mit nyaggatom en ot ezzel a hulyeseggel, vagy hogy esetleg az egeszet csak kitalalom egy kis extra erdekeben, semmi, se egy csunya szo, se egy morcos pillantas. meg azt is mondta hogy nalam oszintebb kepu ember nincs is, meg, hogy jobban beszelek nala angolul, ertitek kedveskedett! ket es fel ora utan ugy jottem ki az orsrol, hogy uuuu, de jo hogy kiraboltak! oszt vissza bankba, ahol szinten baromira elozekenyek es kedvesek voltak es biztositottak, hogy szinte biztos karpotol a bank. es kerem igy is tortent, tegnap elott, kevesebb egy heten velul megjelent a szamlamon a picit kevesebb osszeg. ma bementem megkerdezni, csak ugy, hogy amugy aztat a kis tiz fontocskat miert is nem utaltak, de hogy amugy irtora nagyon halas es boldog vagyok igy is. de az ismet nagyon kedves holgy mondta hogy ooo, kerem, no problem at all, es maris hozzacsapta a szamlamhoz a maradekot. jo mi? no, kerem ezentul en ezt nevezem banki szolgaltatasnak, es rendori kozremukodesnek!
amugy hetfotol az en edes ikertestverem is penzugyi nyomozo lett, daddadadadammmm, elso ugye egy adocsalas! ez is izgisen hangzik nem?

2 comments:

iszting said...

hoho, ezt a bejegyzest eddig valahogy nem vettem eszre, biztos a tobbiek sem, azert a 0 comment, nem azert mert uncsi. ellenkezoleg, nagyon izgultam a story elejen, de aztan hal' istennek, h igy vegzodott. orult jo, ha kedves emberekkel vagy korulveve, plane, ha ilyen gikszer tortenik.
cs penzugyi nyomozo!!!!!!! barcsak tudnam, mit takar ez pontosan! es ezek szerint a nyomozok is jogi egyetemre kell jarjanak, en ezt eddig nem is tudtam. es feloltotte mar cs a titokzatos arckifejezest es a nagygalleros ballonkabatot? mondd meg neki, h ez a minimum!

Salamonz said...

hat remelem, hogy ezt mondanim sem kell a sracnak, szerintem is ez a minimum! amugy en is csak kapisgalom mivel foglakozik, de gyanitom egyenlore meg o is. szerintem amugy nem minden nyomozo jogasz, de lehet h az ilyen penzugyiek igen, vagy fene tudja. maj lehet egyszer megkerdezem...
c