Tuesday, August 9

mencseszter junajtid vs debrecen

meccs van az angol tevenkben, nem is akarmilyen, es hat olyannyira megdobbant a magyar szivunk hogy ugy tunik meg neznunk is kell, brrrr. a sportember mellettem ragja a kormet. "legalabb azzal probalnanak bekerulni a magyarok a sport tortenelembe, h elvagjak a ronaldinyo karrierjet, egy eletre szolo serulessel" nagyszeru mondhatom hat eze kinozzuk magunkat egy focimeccsel, meg ha legalabb drukkolnank a szerencsetleneknek, na mindegy.
amugy en tovabb mentem, nem alltam meg szegeny r-go gidanal aki nem enekelhetett a magyar szigeten, maganak a rendezvenynek a honlapjara is ellatogattam, bekukkantottam a forumokba "A kedves R-GO gidára a franc sem volt kíváncsi, az ember örül, ha néha egy kis időre nem valami másságot kell elviselnie. Egy évben egy hét, olyan nagy dolog ez? Magyar Sziget, nem más. Örülök, hogy így esett, és nem léphetett fel!.. Ha fellépett volna, akkor viszont elsüllyednék szégyenemben, és rajtunk röhögne az ország. Legalább jövőre jobban meg lesz válogatva, hogy ki lép fel. Ennyi." es kepeket is nezegettem. subidubi, jo latni hogy vannak meg ilyen igaz magyar sracok ejjen! apradsavos zaszlo ejjen! feherlofia ejjen! nyereg alatt a hust ejjen! csak az faj hogy olyan kevesen voltak, meg, hogy olyan szegenyesnek tunt a kornyezet, hat nincs aki megtamogasson egy ilyen hazafias mozgalmat?
amugy nem is ertettem, hogy nem tanusithattam kulonosebb erdeklodest az esemeny irant amikor ingrid, jo oreg pannon radios cimboram mar joval korabban felhivta figyelmemet az esemenyre, akkor meg nem is sejtettem hogy egy egesz hetig tart a muri, sot otodik alkalommal kerul megrendezesere.
akkor meg abban a hitben eltem engem ez mar nem is erdekel, na hat mar oly reg a tavolban, es hat a sulypontok ily mertekben valo athelyezkedese az eletemben azt eredmenyezte hogy nuku erzelemmel tudok viseltetni. pl. a koztarsasagi elnok valasztaskor sem sirtam mar iden, ezzel, mint abszolut bizonyitekkal nyugtaztam, hogy valoban mar cseppet sem erdekel a magyar (koz)elet/politika/gazdasag/semmi. de nem, kerem meg mindig ott a szikra! koszonom kopaszok, koszonom toredezett haju lanyok!
amugy mar ketto:nulla es meg egy terd sem serult, hat meg sem probalnak ezek a debreceniek bekerulni a sporttoribe, ehh! a kommentator nagyon szepen ejti ki, hogy debrecen, nagyon szep!
a meccsnek vege, hat hiaba drukkolt szegeny salamon, ohhohhh

6 comments:

Anonymous said...

hát ja, nem volt ott koplárovics béla, ugyeugye...

srac said...

pannon radio akkor is hianyzik, es nemcsak poen szinten, hanem, mer hujek is beszelhessenek demokraciaban..

Salamonz said...

tokre igazad van srac! me megszunt??? ehhh

iszting said...

lacinak egyaltalan nincs igaza....:-(

Virtualista said...

A Laci amugy hihetetlen, neha egyszerre veszi a mancsot meg a magyar nemzetet. Aztan a WC-nkre latogato idegen talalgathatja, hogy na ezek most mit fognak jovo tavasszal ikszelni?
Hat elarulom, en semmit.

srac said...

pannonosok akkor is vannak ha radio nincs, csak most nem tudjuk, h min torik a buksi kis fejuket..
[ez egy hosszabb story, de a kovetkezo szakkornek lehetne a temaja a "Tolerancia hatarai"]