Saturday, July 21

alom

legikabb megszolalni sem birok. olyan elkepeszto alom tomegre ebredtem. kusza volt mint ahogy egy alom altalaban, de megis nagyon vilagos es az erzesek amiket a tortenesek kivaltottak annyira valosagosak, hogy kicsit meg mindig sirok. balazs bejelentette telefonban (!) hogy szakit velem, de majd csak oktober november korul koltozik el. es persze semmivel sem magyarazta a dolgot, csak nagyon flegma volt es rideg, amilyen o amugy soha de soha. ezutan az anyukam jo alaposan elmagyarazta miert is ertekesebb ember a testverem mint en es miert egyertelmu, hogy ot mindigis jobban szerettek. aztan az apukam farkasemberre valtozott es berohant egy sotet nagy erdobe en meg feltem, hogy visszajon. aztan lattam ahogy atti papajat eluti egy busz egy mozi elott es nekem kellett megmondani attinak, hogy ivanbacsi meghalt (bocsanat!). az egesz kavargott es az elemek egyfolytaban visszatertek, volt hogy az egeszet kofinak meseltem.
tobbet nem akarok elaludni!!!


















2 comments:

althea said...

huhú, előbújtak a paráid az idegdúcaid közül.

brbx said...

az álmok jönnek-mennek. nem szabad különösebb jelentőséget tulajdonítani nekik, csak arra figyeljen, hogy ne egyen sokat és nehezet lefekvés előtt és ne rágódjon lehetőleg semmi komoly frusztrációt okozó témán, mert ezek mind megjelenhetnek álmában. Az álom ugyanis az a folyamat, mikor a központi idegrendszer feldolgozza és rendszerezi a napközben összegült gondolatokat, emlékképeket, vágyakat, fantáziákat. Mikor álmodik, ebbe a munkába nyerhet betekintést. Gondoljon erre, mikor rosszat álmodik. Nekem szokott segíteni.