Friday, April 20

tudom,

hogy visszaeltem, hmmm ha nem is a bizalmukkal, de valami olyasmivel. mar legalabb harom hete tudom, h nem vettek fel a st. martinsra, es nem mondtam el. nem arrol van szo, h annyira megtort, h nem tudtam beszelni rola, persze jo lett volna azt irni, hogy hurrra, de ennek tenyleg 3% eselye volt. szoval nem vagyok meglepve es kerem onok se legyenek, tudom, hogy legtobbjuk sokkal tobbet kepzel rolam mint ami a valosag, na de hat jol is van ez igy hiszen a barataim. de akkor is legyenek buszkek arra, h megprobaltam! valami meg azert meg remelem lesz szeptemberre!
es amugy is ugy akartam ezt a postot megirni, h felrakok ezt-azt a portfoliobol, csak h lassak milyen kurva jo vagyok ;) de ismetelten hosszas kuzdelem utan nem sikerult. (nehany hete befotoztam a kepeket, na ezek annyira kritikan aluliak lettek, hogy nem kerulhetett fol. most beszkenneltem (jo szo mi) de vagy kene az atalakitason kivul olyat is csinalni amirol nekem nem szoltak, vagy csak megint a blog baszakszik) azert nem adom fol es ha addig elek is felrakom!

No comments: