Monday, January 29

szakallhaj
ho

es amugy is tel

6 comments:

Virtualista said...

Tyó igazi bölcs tudósember ezzel a szakállal, de Bea a te hajadat jól eldugtad, mint a mesében: "legyen is rajta ruha, meg ne is" - legyen fotó a hajáról, meg ne is. ;)) Azért az látszik, hogy lehet már bele csattot tenni.
Amúgy az előző postodat három alkalomra olvastam végig, mindig előlröl kezdve, és egészen irigyellek a hosszú buszozásért ott londonyban.
Már rég akartam írni, hogy a lila zoknit sajnos hamar kinőttük, de a fiók gombjára rátettem dísznek, Blanka meg néha leszedegeti, szóval használjuk még így is a zoknit, ha majd kötsz még babazoknit a vádli részen sokkal több husira kell számítani. ;)) Ja, most ez igazán nem felszólítás, csak feedback. A felszólítás most jön: Kérünk még jelentést!!!!
Ja, és ez a téli fa, nemistom, még nézegetem, egyelőre félelmetes, majd összebarátkozom vele. Nincs véletlenül neve?

iszting said...

nohat, sztem a rejtozkodo attitud tyo szakall-keperol ugyanigy elmondhato, de nem akarok itt elegedetlenkedni, mert meg megint elnemulnak a londoniak es az rossz lesz.
koszi a kepparadet, havat csomagban kuldjetek ma' lecci, koszontem viszhall.

mina harper said...

jee, lesz meg jobb kep is, legalabbis remelem, mert jelen pillanatban az osszes kepen ugy nezek ki mint egy zombi. tel kozepere mindig ugy kidullednek a karikak a szemem alatt, hogy sminkes nelkul eljatszhatnek egy rohado elohalottat. ja es meg az is, hogy neha mar valamifele puffetegseg is megjenekik a szemem alatt, ok egyenlore csak ha tudatmodositva vagyok, no de akkor is ez asszem azt jelenti, hogy otven eves koromra ugy fogok kinezni mint egy... grrrr, nem is akarok ragondolni.
tyo termeszetesen csak hosszas konyorgesre egyezett bele ebbe a kepbe is, sajnos ilyen felhaboritoan viselkedik az oreg.
ho olyan volt, hogy amint leert kb el is tunt sajna. ha esetleg valaki talal mashol az kuldjon nekem is, mert nagyon hianyzik, koszonom!
dora draga, zokesz keszlet jon, hamarosan. nagyon koszonom a meretbeli felvilagositast, esetleg pontos parametereket is kaphatok?
fanak nics neve, legalabbis nekem meg nem mondta, de neha morog es bekap egy ket kocogot.

brbx said...

Hóért tessék Gazdagrétre jönni! Nem küldünk senkinek (bár a mai tavasz valószínűleg felszámolta az utolsó kis szigeteket is:(( )

:))

iszting said...

ja, azt vegul is elfelejtettem ideirni, h -amennyire latszik- sztem NAGYON jol all tyonak a szakall, szoval en ilyet ritkan mondok, de mintha hatarozottan JOBBAN allna neki, mint a beretvalt arc. na csak eztet akartam.
ja, es ujra lattam egy tyotyo-hasonmast, ez nagyon erdekes, az indiai tyityi(akit amszterdamban lattunk), es a parizsban tapasztalt työtyő után most itt, bpen, a castro nevu helyen ult mellettem egy al-tyotyo, oldalrol egyenesen megdobbentoen tyotyo volt, a testalkatuk viszont teljesen mas, ja, ezuttal egy amerikai fiuval allunk szemben, ugyhogy akkor nevezzuk ot meg tyáutyáu-nak.
(+ meg: "kidullednek a karikak a szemem alatt"-sztem tuloz, nem lehet?;-))

brbx said...

Tyo nagyon komolyember benyomást kelt. Bár Tyo egy Komoly Ember, nem?

Szerintem is, egyetértek Eszterrel :)

(nekem viszont ráncok lettek a szemem alatt, ez mit jelent? öregszem, és így kezdődik?? :(( )