Sunday, August 13

jo hirek! mar megint csak jo hireink vannak, annak ellenere hogy egy picit meg vagyok zavarodva es az elmult hetekben kicsit ossze-vissza vagyok az erzelmeimmel. azt hiszem mar megint a felnotte valas orult nehez kerdeseit fejtegetem, es kicsit sem vagyok elegedett az itt tapasztalt eredmennyel, magyarul magammal. ooo barcsak itt lenne huko es jol megmondana a frankot, valahogy amikor o irja le amit itt lat az mindig olyan jo! vissza es vissza megyek arcsiblogra es azon gondolkozok, az akkori onmagam elegedett lenne azzal ami most van, amilyen most vagyok. es meg millio es egy kerdes, es leginkabb az hogy ezeket a kerdeseket milyen jo lenne nem leirni hanem megbeszelni, annyira hianyoznak!!! eltelt egy ev es meg nincs nincs olyan ember akit itt a baratomnak tartanek, akivel igazan szivesen talalkoznek, vagy felhivnam ha bajom van, vagy szeretnem hogy felhivjon ha neki baja van. monnyuk nem is keresek baratokat, emlekszem regen ez is mas volt, de hogy oszinte legyek nam is nagyon akarok keresgelni, valahogy semmi kedvem, nem lehetne inkabb az hogy az a 15-20 ember idekoltozzon. no de eleg ebbol ej!!! nem adom at magamnak, ezeknek a rossz gondolatoknak, es amugy is erzem, hogy a szeptember valtozast hoz. (esetleg oktober eleje)
balazs tegnap megkapta az ucso papirt az egyetemtol ill diakhiteltol, dudududududuuuu megkapta az osszeget, talan mar at is utaltak az egyetemnek! szoval akkor most tenyleg 100% h szeptemberben kezd, mar semmilyen malor nem csuszhat be!
no de tobb jo hirt igertem, monnyuk ezeket mar szinte mind tudjak, de azert meg jo hirek es be kell lassak itt is meg kell unnepelnem: szept 6 v 7-17 latogatast tesz a varsanyi-munkacsi csalad, pont amikor huko is itt lesz subi-dubi. plusz szept 15-20 kriszta+gringo is jonnek. (a reszleteket meg biztos megbeszeljuk, de a ket zsufolt iccaka miatt lehet jo lenne ha tudnanak hozni hallozsakokat, amugy biztos nagyon trefas taborozos hangulat lesz) meg elotte, de az is lehet utana (de az biztos, hogy mindenkeppen) jon barbara + attila. es meg az is lehet, ha mar itt tartok h vamosi hoze is atugrik kopibol egy hosszuhetvegere aug vegen. na eleg sok jo hir? vagy gondolkozzak meg? minnya megszuletik blanka, vagy ezt is tudtak mar? ahh, maguk mindent tudnak! nem is irok tobbet mostan!

1 comment:

brbx said...

micsoda nagyon kedves post :) ne rágódjon. a nagymamám szokta mondani: ne rágódj kisunokám. minden úgy jó, ahogy van. a dolgok úgyis folyamatosan változnak... a közhelyszótárt én is megörököltem ám nagyimtól. genetikusan :) ettől kerek a világ :))