Sunday, May 21

na egy jelentes

en is picit kitorok a jelentestelensegbol. koszonom a jokivansagokat egyetem ugyileg, most azer meg furcsa elkepzelni hogy szeptemberben iskolapad, es amugy is meg a boseg zavara van, hiszen tobb helyet is megajanlottak, melyiket is valasszam. azert van mindenkepp befuto, de azt sem tudom meg mi lesz, hiszen egy ketszakos kurzusrol lenne szo ahol a pszichot masik 14 targy egyikevel kombinalhatom. akit erdekel, annak szivesen elmeselem, hatha segit a valasztasban..
meg az is megvan mar, hogy a salamonz-tura magyarorszagi korutazasanak datuma jul4 es 12, amibe jol beleesik egy hetvege es remenykedunk benne hogy lesz akkor pont veletlen egy szakkor;). hogy mi fer majd bele ebbe a hetbe, azt majd lottosorsolashoz hasonloan egy kalapbol kihuzzuk. persze szeretnenk a legjobbakat es a legtobbet, javaslatokat varunk (mongyuk a kilenclyuku hidhoz mar tuti megyunk)
kozben dolgozunk a tovabbi jelenteseken

never kiss frogs
(John 8:07)

29 comments:

Virtualista said...

Ahogy most kinéz, akkora a szakkör-kereslet, hogy a nyáron szinte minden hétvégén lehetne rendezni. ;)) Úgyhogy biztos nem lesz gond besűríteni a ti két hetetekbe. Ezenkívül ajánlom még a Frankel Leó utca megtekintését, gyerekszobával, dóra- (és laci)hassal - bár ez utóbbiak persze mobilizálhatók. Na, csak hogy ha belefér ugorjatok fel hozzánk, ha nem akkor szakkörön.
Mi a 14 egyéb tárgy?
ÉS ezek szerint több egyetemre is bejutottál vagy mi a nagy válogatás tétje? Esetleg ha már eldőlt hova, majd tegyél fel egy linket az egyetem oldalához, hadd irigykedjek. ;))

mina harper said...

akkor kerunk egy szakkor jul 9-re koszi! nagyon remelem h minden belefer a rovidke hetbe, mar alig varom h blanka az en kezembe is belefocizzon! juhhheee

mina harper said...

ja es tyo, nemm er h az utolso terat csak en ertem! ossza meg mindenkivel!
luv

althea said...

sztem a john-féle bölcselet magyarázat nélkül is zseniális :).

mina harper said...

kikerem magamnak h a juko irigykedjek, mi mar egy eve nem voltunk otthon, maga meg! ej es amugy is mennek magahoz a skacok, az mar mekkora lesz! en meg arra igigykedek, es lassuk be maganak megiscsak nagyobb az eselye bp-re latogatni mint nekem sao-ba. na de jol megmondtam!

althea said...

én meg mindenkire irigykedek, aki csak úgy jön-megy :)

iszting said...

utolag en is gratulalnek tyotyonak, es en is forsziroznam, h sorolja fol meg a tobbi tantargylehetøsegeit, h aztan tippelgethessenek a kedves olvasok!
bea, sztem menø a haj, barcsak en is megmernem egyszer. de man en is novesztem. maga mekkorara akarja?
tok jo, h gyunnek, szakitsanak majd rank is idøt, kerem, szakkor ide vagy oda!

mina harper said...

hallo, ma ment el mama+peti, jopfa volt, kar h rovid.
es irigykedest mindenki azonnal hagyja abba, mert ha en belekezdek! pl haj draga eszti ma egesz nap arra gondoltam h hajnovesztesben min egy ev elonye van, sirni tudnek! amugy most persze hosszura gondolok, de ez mindig igy kezdodik...
es duaaa mihamarabbi tali!!!!!!!!!!!

mina harper said...

duaaaa huko jojjon ugy subidubi!!!
akkor mar siman itt leszunk, azt sajna nem tudom igerni h nem dolgozunk, tudja hogy van ez, de azert mindent megprobalok... es nana vasarlas!!!

mina harper said...

amugy szerintem sem latott meg soha hosszu hajjal huko, es az is lehet soha sem volt hosszu hajam csak en hittem, pl szerintem a mikor piros volt akkor hosszu volt, es meg regen a muszban is volt hosszu egyszer, igy vol vagy nem eszti on emlekszik ram valaha hosszu hajjal?

mina harper said...

ja es eszti, ra kellett jonnom, nem is tudtam, hogy a nasztyanak van blogja, ezert cimet sem tudom, ezert belinkelni sem tudjuk, hat ez van.

iszting said...

tanusithatom: beanak a muoszos idøkben ca. vallig erø, mondjuk azt, a felhosszu es hosszu kozotti hajzata volt! - a piros sztem rovidebb volt, bar lehet, h en mar csak levagva lattam.
ahhhaaaaa: milyen buta vagyok:-): tehat nasztya blogjanak a cime: jazzbalett.blogspot.com
- nem surun frissit, de talan majd ha tobben panaszkodnak nala, akkor fog, ugyhogy kerem, linkeljek, koszontem!:-)

mina harper said...

annyira vicces h egy centis hajam mellett hosszurol beszelunk... meg 5-6 ev, hehe, ezt meg ugy sem birom kivarni, es mindig ra is jovok, h a hosszu unalmas es buta. amugy ugy emlekszem pirosan volt kifejezetten hosszu is, csak volt h le lett vagva, huko mar biztosan ekkor latta, de emlekszem h meg evopalcikakkal is fel tudtam tuzni, es volt hosszu lofarkam is. de nem is ertem miert beszelunk/ek errol ennyit, talan unalmasabb temat nem talalok? hmmm

mina harper said...

remelem szep voltam! es ment elkepzelni hosszuval?

Salamonz said...

itt a link az valaszthato targyakrol
johetnek a tippek:)

brbx said...

Tyo, van valami orienrációs elképzelés a pszichológia mellett?

Salamonz said...

aaa, csak lustak vagyunk, es az ido is szep, csomot vagyunk a parkban, ma vettunk remek paplansarkanyt, csak szel nem volt...
hetvegen akar 28 fok is lehet!

althea said...

28 fok, hehe, itthon mi fagyunk megfele.

althea said...

ó, és megjött a képeslap, dánke zér :)

Salamonz said...

a sarkany (lehet h nem is az mer' nincs feje) olyan mint egy paplanernyo, ezzel mar lehet izmozni, a kovetkezo lepes majd a landkite boarding meg a kitesurfing lesz:)
vasarnap mar akar 30fok is lehet...

iszting said...

annyira szeretnek kepet a paplansarkanyrol, jucohoz hasonloan en sem ertem...

althea said...

kitesurfingolni én is! ami egyébként Iszting, így néz ki, tyóék meg víz és deszka nélkül eregetnek most kisebb ernyőt.

mina harper said...

dank u sehr draga sara! bizony hamarosan ilyen nagyon durvan vaganyak leszunk, legalabbis tyo az mar biztos, en meg lehet ennyire nem leszek vagany csak kicsit. de jonnek elo kepek is hamarosan duaaa!

mina harper said...

ja es jon a paplan velunk bp-re nana, szoval mehetunk egyutt, pont ahogy tegnap megbeszeltuk bebi!
ja es tyo azt mondta h ez a sarkany akkora h engem havon deszkaval elbirna, juj de izgis, meg egy ok h jovore aztan mar tenyleg mennyunk sielni!!!!

Salamonz said...

ernyo, tenyleg ezt a szot kerestem, mert nem is annyira sarkany... csak az a baj hogy azota meg alig van szel, ugyhogy meg nem tudtuk remekul tesztelni csak kis szelben.
koszi sara, mekkora vagy, egyszer majd en is igy nyomom es teged is elviszlek!!

althea said...

jeee, már alig várom, tök jó lesz :)

althea said...

Jucó, sztem úgy van, ahogy mondod, bár még egyiket sem próbáltam, a sárkányozásnál sztem csak akkor emelkedik fel az ember, ha túl könnyű :). á lá mary poppins.
egyébként netaddikt vagyok, és az egyik hobbim az, hogy mindenre rákeresek, ami érdekel - google nélkül már félkarúnak érezném magam :).

Salamonz said...

ez meg fel nem fog emelni, bar ki tudja. eddig ketszer probalkoztunk, mindket alkalommal kb nagyon gyenge szel volt (szornyu ez a londoni idojaras!!), viszont amikor jott egy-egy szellkokes, azt mar ereztem a karomon.
mar varom az eros szelet, aszondjak akkor leszakad az ember valla...
tegnap keszult par kep, talan este fel is kerul

althea said...

akkor gyúrás helyett sárkányozással is lehet karizmot erősíteni? :)