Monday, October 3

temeto rock


ugye igy gondolta a rockstarsagot sacibebi? go-go tyotyo!

13 comments:

iszting said...

szentsegtorok:-)))))))))))))))))))

althea said...

jeeee, igenigen :)

althea said...

ma már harmadszorra jövök vissza ehhez a posthoz, mer annyira jó, és tökre feldob :))) még még ilyet máskor is (pl. mókusetetőset)

Salamonz said...

latja, igy kell igazi nezettseget generalni! nemsokara lenyomjuk a szanalmas.hu-t is...

kippi_skip said...

én is megnéztem egy csomószor! nem lehet desktopra tenni?

althea said...

dehogynem, én már le is mentettem :)

Salamonz said...

star lett a pasimbol!!!!! duaaa!!!!

iszting said...

tyo, a kultfigura:-)

iszting said...

meg csak azt akartam mondani -s ez egyben tipp- , h kiprobaltam, h a chemical brothers galvanize cimu szamat hallgattam es kozben neztem tyo tancat. nagyon szorakoztato, reallyreally.

Salamonz said...

oh, en is kiprobaltam..:)
mennyivel olcsobb videoklipp, irok is nekik mingyaa

Salamonz said...

scisor sisters!!!!
c

iszting said...

:-)
gyakorlatilag minden, tancolhato zenevel jo- de arra gondoltam, ki lehetne probalni a popularisabb verziot is, pl. justin timberlake, britney, beyoncé, stb.

Virtualista said...

A munkahelyi internetezésnek vannak hátrányai, pl. hogy ezt is csak titokban nézegetem. De akkor nagyon vicces. ;))