Monday, October 3

meg kepek














paki+unerground art negyed, kurva jo, egyik pillanatban mintha nem is ojropaban jarnank, a masikban meg az ultra cool london bukkan elo, orult kontrasztok, isteni illatok, (szegeny salamon egy ido utan a sapkajat az orra ele szoritva oklendezett, es menekult, mig nekem ezerrel megindult a nyalelvallasztas). amugy ezeket a kontrasztokat azert tarom nagyon erdekesnek, mert hat meg jo, hogy egy nagyvaros -nem, hogy egy ekkora- mindenfele kulonbsegekkel rendelkezik, de hogy ezek a kulonbsegek ennyire egymast erjek. kicsit olyan hatasa van mintha a vallasi, tarsadmi, anyagi kulonbsegek mind elhanyagolhato tenyezok lennenek, kellemes utopisztikus illuzio, nemdebar?

2 comments:

iszting said...

abszolut ertheto, amit ir, hat ezert vagyik el az ember -marmint joparan- bp-rol, nekem legalabbis sokszor ez van. ej, nyugat-europa a legjobb hely ma a vilagon, ove a jovo, en mondom!...es az a jo, h a tersegen belul az urbanusok is megkapjak a maguket (lsd: onok fotoi, es minden ilyesmi, berlin, koppenhaga, stb.), mig a lelassultabb-szanatoriumra vagyoknak is terem baber (lsd: en fotoim, es hasonlok: aarhus daniaban, vagy brema nemetben). oslo meg valahol a ketto kozott. es dublint is igy kepzelem, segitsenek betajolni.
egyebkent mi a roszaszin haz? modern muveszet v van funkcioja?
remek fotok, orvendtem, koszontem!

srac said...

en is orultem a kepeknek,
es ujrabuzdult bennem a street-arthatnek.. pufi itt vagy? ;>