Saturday, August 20

aug 20. meg a jack szulinapja is

hmm, uj kenyer unnepe, meg szt istvan kiraly, meg a haza szulinapja is, meg a jacke is, hmm.
hat nem akarok nagyon elerzekenyulni, es nem is mai neves nap hozta ki belolem ezeket az erzelmeket, hanem kb azota hogy otthon voltunk egyfolytaban bujkal bennem valami. valami olyasmi hogy maguk mind, akik olvassak, meg sokan olyanok is, akik nem, nagyon elkezdtek nekem hianyozni.
nem csinalok titkot abbol sem, hogy tavaly, amikor irbe mentunk, nem nagyon voltak ilyen erzeseim, mar pardon. volt aki rakerdezett ilyesmire, es tan arrogansnak tuno magabiztossaggal vagtam ra, amit azert most is komolyan gondolok, h a jo barik ugyis jo barik maradnak orokre... de valahogy hiaba vannak baratok a baratszamlamon, igy megsem olyan vicces. peldaul nem tudom megosztani veluk a jot es a rosszat, a gondolataimat, az erzelmeimet, es igy sajnos a tarsasaguk sem olyan szorakoztato mint eletben. ja es hat en is kimaradok az o eletukbol, amire eddig nem is gondoltam hogy szamit, legalabbis nem hogy ennyire. azt gondoltam hogy a kaland+uj emberek+uj helyek mindennel tobbet ernek nekem, hat lehet hogy nem...
persze az is lehet, hogy a katasztrofaba fulladt otthon toltott nehany het rosszul szervezettsegenek koszonhetoen van ilyen nagy barat-hiany erzesem. senkivel sem sikerult annyi idot tolteni mint szerettem volna.
lehet, hogy egy ev tavolletre voltam hitelesitve maguk nelkul, nem tudom. mindenesetre ha most kerdezne meg a gabo, hogy es meddig akarunk a kulfoldon, lehet nem vagnam ra, h nana hogy orokre!
mert nem a hulye orbanviktorokbol, bugyuta burokraciabol, kutyakakibol az utcan, korrupciobol, nem bejelentett munkakbol, eletkeptelen fizetesekbol, a bunkokbol az utcan+boltban+munkahelyen, kiskiralykodo fonokokbol stb stb stb all magyaro. valojaban, hanem magukbol, akiket ugy szeretek!
salamonne

6 comments:

iszting said...

o, bejco, nagyon meghatottak, valamint elgondolkoztattak soraid.
annyira, h most nem is tudok semmi okosat irni, de megigerem, h amint tamadnak hasznalhato gondolataim, ill. amint kepes leszek ertheto formaba onteni ezeket, meg is osztom oket veled.
inkabb most csak jelezni akartam, h visszatertunk es probalom behozni lemaradasaimat a kulonbozo blogokon.
egyebkent meg nagyon rossz állapotba kerultem, elsosorban az erdelyi turanak koszonhetoen. nem gondoltam, h ennyire szornyu lesz, -bar az alszentseg, hamis patosz es oszintetlenseg, a korlatoltsag, intolerancia, valamint az empatia teljes hianya nem idegen p bizonyos csaladtagjaitol ill. azok barataitol- de hogy ez odaig fajulhat, h mar fizikailag vagyok rosszul, mert a felhalmozodott duh, gyulolet es tehetetlenseg ugy erzem, felemeszt belulrol, es az esteket sirassal toltom -szoval erre azert nem voltam felvertezve.
mar tegnap akartam commentezni v ide v a hukoeba, de nem talaltam a szavakat. most sem tudom, milyen formaban tudnam ezt megosztani magukkal es, h hogy tudnam mielobb elfelejteni ezt az egeszet, ha mar tenni ellene ugysem tudok.
ez most kicsit szomorura sikerult -biztos a PMS-tunetegyuttes is ludas, nochdazu, magacskanak ez a bejegyzese is nemileg alahuzta melankolikus hangulatomat, hiszen tudja, az emlitett problematika nalunk is aktualis, megfuszerezve a child-temaval, amirol multkor msn-eztunk...na, eleg belolem ennyi mara.
meg jelentkezem, vigyazzatok magatokra, s szorakozzatok azert jol!
e/i

Anonymous said...

uppsssz, hüpphüpp, szippszippp

Salamonz said...

draga eszti,
gondoljek arra, hogy a hulye csaladtagok melle egy orult-szuper-helyes-kedves-elbuvolo-torodo-inteligens-megjokepuis-figyelmes-odaado ferjet is kapott! es hat ez a lenyeg nemdebar? en pl mindig erre gondolok...

iszting said...

ha' meg jo, salamonne, meg jo, kulonben mi lenne a meaning?
es tudna, a ferjem is hogy meg van viselodve...

iszting said...

ki mondta eddig, h bunko vagy, j?
es mi jutott eszedbe? esetleg kikacagtal minket? ejnye, no. maga kalandor-tipus, am nem mndenki ilyen szerencses.
elnezest a felig ismeretlenul tortent bizalmaskodasert, tovabbi udvozletit kuldi hispaniaba: varsanyine

Salamonz said...

hat jude akkor jobb is h nem irt...
csak nem az en erzekeny lelkembe keszult megint belegazolni? inkabb ne tegye
iszting, amugy be kell vallanom en bunkoztam mar az en draga judemat parszor, ugye angyalom?
sne